Gå til innhold

Noen som driver med innebandy her?


ErlendRU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skal på min første innebandy trening i kveld.. Gleder meg masse. Har bare spilt i gymmen og sånt, men det er jo utrolig morsomt.. Jeg skal hvertfall sjekke det ut, og begynner nok ganske sikkert på det.. Er tønsberg innebandyklubb det gjelder.. Noen herfra som går der?

6806495[/snapback]

Spiller aktivt Innebandy i Bodø Innebandyklubb. Kjempe morro, men veldigt slitsomt og hurtigt i forhold til fotball, som jeg spillte tidligere. Som du sikkert opplevde på treningen er innebandy noe helt annet enn når man spiller i gymmen (jeg hadde ihvertfall ikke spillt ordentlig innebandy i gymmen på skola)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Innebandy er en kul sport, spiller mye i gymen og en del på vinteren for litt variasjon, morsomt er det jo også.

 

En av mine desidert favorittsporter å utøve ved siden av roing som jeg er aktiv i. Ville gjerne testet ut innebandy, men tror jeg holder det på gym/fun nivå enn så lenge :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har spillt innebandy i 1,5 år for Baune no (bergen).

har vært med på 1 NM, skal på mitt 2. til jul, gleder meg som en unge(jeg er en unge), i fjor tapte vi alle kampene :p nyoppstartet, men i år skal vi vise de pinglene fra Oslo at Bergensere er best! xD jaja, synd du ikkje orket Innebandy, hadde sikkert vært en kul sport fer deg også.

 

mvh Daggern

Lenke til kommentar

Desverre har jeg ikke funnet en klubb/ et lag, som er på mitt nivå. Jeg er teknisk god.(har spilt bandy, innebandy og ishockey fra jeg var bitteliten). Men er utrolig dårlig trent.

 

Noen her som veit om et lag i Oslo hvor det er morroa og mosjonen som er det viktige? Helst i sentrum...

Lenke til kommentar
Det som er med kølleidretter er at enten så har du det, eller så har du det ikke. Innebandy er vanskelig, men morro.

 

Mange som er gode på ballspill er multitalenter, mao. så mestrer de de fleste ballidretter lett.

 

edit: har et spørsmål til dere som spiller innebandy, er det en regel at det er timeout eller stopp i spillet etter scoring ? og at man ruller på rekkene ved disse timeoutene ?

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Er sjeldent timeout direkte pga en scoring. Derimot husker jeg vi alltid spilte med to rekker, og at disse rekkene byttet ofte, og da gjerne ved tider hvor kampen ble stoppet og det var drop. Var vel for at vi alltid skulle holde tempoet på maks hele kampen. Det er jo dropp etter hver scoring, så er kanskje det du tenker på. Men altså ingen regel som sier at dette må skje, eller at det må være timeout.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...