Gå til innhold

Noen som driver med innebandy her?


ErlendRU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller innebandy i Bergen, på Fjellkameraterne i 2. divisjon. Vi har faktisk 2 lag i serien, men 2. divisjon i Bergen er delt i 2 puljer for øyeblikket, så vi har 1 lag i pulje A og et i B.

 

Fjell Innebandy hjemmeside

 

Siden er under utvikling, så ikke mobb :p

 

Edit: Vi er forresten for det meste en gjeng kamerater på mellom 18-23 år, men vi kan godt ta imot nye medlemmer om noen er interessert. Bare post på forumet og spør om det dere lurer på :)

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar

Var med på skolelaget i innebandy. Vi kom på andre plass i Hordaland uten at vi hadde noen som spilte innebandy på laget. Eneste vi gjorde var å løpe som faen, mens vi hadde samspillet fra andre idretter.

 

Uansett, å være god i innebandy ser utrolig fett ut. Teknikken til noen av de folka vi møte var helt sinnsyk. Ballen bak ryggen og fram og tilbake uten hemninger. Når man dette nivået, er det nesten slik at det frister for meg også å begynne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Innebandy er utrolig gøy, men jeg har ikke hatt en gymtime med det på evigheter. Synd at det ikke ble mer ErlendRU, for om noen her på forumet hadde begynt eller går på Tønsberg Innbandyklubb tror jeg at jeg hadde blitt med. Noen flere som gikk der?

 

Ble anbefalt av gymlæreren i 8. klasse å begynne på Innebandy, den eneste sporten jeg noensinne har følt meg ganske god i.

Men kunne vel ikke blitt noe uantsett. Er i altfor dårlig form og blir sikkert mye vanskeligere på "profflag".

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Åh, så klubben er ganske nyoppstartet altså. Tenkte at det var noe som alltid hadde vært der og jeg ikke har fått med meg. Men samtidig så minnes jeg jo at læreren sa at jeg måtte dra til Horten for å spille Innbandy og at det var det nærmeste tilbudet.

 

Hvordan var de andre som var med å trente den dagen Erlend? Tenker helt generelt både på ferdigheter og oppførsel.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Åh, så klubben er ganske nyoppstartet altså. Tenkte at det var noe som alltid hadde vært der og jeg ikke har fått med meg. Men samtidig så minnes jeg jo at læreren sa at jeg måtte dra til Horten for å spille Innbandy og at det var det nærmeste tilbudet.

 

Hvordan var de andre som var med å trente den dagen Erlend? Tenker helt generelt både på ferdigheter og oppførsel.

7497243[/snapback]

De var veldig raske, gode og virka ganske proffe rett og slett.. ^^

 

Edit: Hvilken skole går du på?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Siden de er proffe kan det ergo ikke være noe for meg.. :p Oppførsel? Jeg deltok på en fotballtrening en gang for lenge siden, men der tar de ikke godt imot nybegynnere vil jeg si... Og, jeg er avhengig av folk som kan oppføre seg og respektere andre, siden jeg har blitt en god del ertet på kanten til mobbet en del.

 

Melsom videregående.

 

Nå tenker du sikkert at jeg er en eller annen bonde som går på naturbrukslinjen, men det er jeg ikke ;) . Går Melsom videregående sin Medier og Kommunikasjonslinje.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spilt et par ganger med gruppa på Rena(Er i militæret), men jeg skal begynne for alvor nå etter jul, de gangene jeg har tid til det. Laget mitt (der jeg er den eneste som kan innebandy) overrasket alle og tok sølv i innebandyturneringen til militæravdelingen før jul, bare slått av et lag der alle spillerne er mer eller mindre gode og spiller regelmessig for RSI.

Lenke til kommentar
Har spilt et par ganger med gruppa på Rena(Er i militæret), men jeg skal begynne for alvor nå etter jul, de gangene jeg har tid til det. Laget mitt (der jeg er den eneste som kan innebandy) overrasket alle og tok sølv i innebandyturneringen til militæravdelingen før jul, bare slått av et lag der alle spillerne er mer eller mindre gode og spiller regelmessig for RSI.

7580947[/snapback]

Oi, så hvor skal du begynne for alvol? Tenker vel ikke å spille med oss? Vi sliter med å få nokk spillere for å spille noen kamper mot Elverum.

Lenke til kommentar
Oi, så hvor skal du begynne for alvol? Tenker vel ikke å spille med oss? Vi sliter med å få nokk spillere for å spille noen kamper mot Elverum.

7594399[/snapback]

Tenker i så fall å spille med dere, ja. Men pga mye tjeneste, vet jeg ikke hvor mange treninger og kamper jeg i så fall får spilt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...