Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et lite dilemma?


Anbefalte innlegg

Et lite dilemma jeg har tenkt på en stund....

Du er singel....

Du er ung og har ingen planer om å oppdra barn i nærmeste framtid....

Har ikke så mye penger....

 

En dag kommer det en dame bort til deg, ung og pen.

Hun sier til deg at hun ønsker et barn, det er kun deg hun vil skal være far til barnet.

Hun tilbyr så en relativt stor pengesum, for en natt.

Så lover hun at du aldri ville sett mer til henne og barnet noengang...

 

 

Hva hadde du gjort?? :hmm:

Endret av Toggepi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg ville krevd å få papirer og sett gjennom alle tenkelige og utenkelige smutthull bare for å være 100% sikker på at du aldri noen som helst gang skulle bla opp penger for å få den ungen. At hun "lover deg" det her og nå sier egentlig ingenting, kan de bevise at du er far til ungen kan de også tvinge deg til å betale barnebidrag.

 

For ikke å snakke om tanken på at du har en sønn eller datter der ute du aldri blir kjent med, samme følelsen får jo ungen. Hva om vedkommende plutselig finner ut hvem du er og står på døren din etter 14-16 år? Hva gjør du da?

Lenke til kommentar

Definitivt slengt meg på..

 

Ikke bare får du penger for dette, du får også mulighet til å skape noe av det vakreste som finnes.. (så får du et evt. flere "gratis" ligg :dribble: )

 

Så, ja, definitivt! :)

 

EDIT: Som sagt før måtte dere jo skrevet en "bak-veggen" kontrakt som sier at du ikke tar noe ansvar for eventuelle barn som måtte oppstå under samleiet :roll:

 

EDIT2: Endrer svar til kansje, da jeg muligens ikke ville ha likt tanken på å ha en unge jeg aldri har sett osv.. :dontgetit:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Ellers takk, jeg har ingen ønske om å bli prostituert.

6802068[/snapback]

 

Haha, ikke det det er snakk om i dette tilfellet.

Å gjøre en tjeneste for ei ung og pen pike er det dette handler om. :)

6803241[/snapback]

Du mottar en pengesum, med andre ord selger du dine seksuelle tjenester. Ellers takk.

Lenke til kommentar

:p får hun "reklamasjon" om hun ikke blir gravid?

hva kommer samvittigheten din til å si? i morgen. neste uke.. o

g ikke minst om 9,5mnd??

du er karnsje pappa ffs... det er ikke bare bare... ganske spes... :roll:

du mottok penger.... :hmm:

 

uff mange rare vinklinger... og evt som smårips sier... papirer... skriftelige avtaler..+++

 

ganske sikker på at jeg ikke hadde gjennomført... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ville uten tvil sagt nei.

 

Kan du være helt sikker på at hun ikke vil senere får barnebidrag fra deg. En kamerat hadde det slik (ikke det at han hadde fått noe slikt løfte) og ble innkalt til en retten langt opp i nord norge. Han har hatt kronisk lite penger slik at han dro ikke og har lenge slitt med å betale. Jeg ville ikke vært overrasket om en avtalen om ikke å kontakte deg ville vært juridisk bindene og denville ikke vært det for ungen uansett.

 

En annen ting er at jeg synnes ikke det er riktig for ungen å ikke ville ha noe med ham/henne å gjøre? Det kan også gi deg problemmer hvis du ikke har sagt noe om vedkommende som da plutselig dukker opp om en 10 - 20 år eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...