Gå til innhold

Nye Gears of War bilder, muligens nedgradert.


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde jo vore ekstremt skuffande om det ikkje var det. Dagens skytespel MÅ jo ha ei viss grad av øydeleggbart materiell på banene.

Får håpe det heldt seg slik i multiplayer og. Er det forresten riktig at det berre er maksimum 8 spelarar i multiplayer?

6879106[/snapback]

 

 

Tror nok det stemmer ja, de som fikk teste multiplayeren sa det var 4v4 kamper. De nevnte det ikke som noe minus, så jeg håper og satser på at det ikke har noe å si for opplevelsen. Spørs hvor oversiktelig/moro det hadde vært med 40 personer som gjemte seg bak forskjellige cover i en match :) Skulle tro at når det er run and gun gameplay så kan man tillate seg større kamper, siden man flytter kjappere rundt på seg. Ikke at det er en forklaring på at det bare er 4v4, de har sikkert ikke hatt ressurser til mer.

Lenke til kommentar

Fire på laget inviterer i hvert fall til litt mere gjennomtenkt samarbeid enn 30 stykker på hvert lag som løper villt rundt i div. andre multiplayerspill. Pluss sjansen for å dra med seg 3 fra friends lista som man kjenner litt og kan samarbeide med gjør sannsynligheten for team work større enn om det i tillegg er 25 andre der som snakker nasal utydelig fransk/dutch/tysk over medium dårlig head set (ja, 360 headset'et oser ikke akkurat av kvalitet, ei heller talekvaliteten via live) mens man selv prøver å få kontakt med sine 3 kompiser.

 

Hvis banene og våpenene er balanserte så kan dette faktisk bli noe av det morsomste siden pong. GoW kan bli bra det. Veldig, veldig bra. Bare ikke så bra som enkelte tror. Folk kommer til å bli skuffa igjen. Garantert. Bare se på GRAW - et fantastisk spill synes jeg. Også i multiplayer. Men hva skjer - folk hyler når de får se at grafikken er litt nedgradert i multiplayer. (Samt at grafikken i singelplayer er nedjustert siden de første screenshotsa også). "De jugde for oss. Møkkaspill, 360'n innfrir ikke - ikke sant??" Samme kommer til å skje med GoW også. Bare vent. Hylekoret står klart. For man får ikke mirakler ut av en plastikkboks med elektronikk til drøye 2000 spenn. Selv om enkelte tror det.

 

Som en annen sa i en Nintendo Wii tråd her da lanseringsdatoen ble kjent: - "Wii kommer til å være det største som har skjedd i livet mitt". Med slike forhåpninger har man enten hatt et trist liv eller så er forhåpningene så eika store at .. ja. Tror kanskje en del sitter med litt for store forhåpninger til GoW også.

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Synes også GoW ser en del dårligere ut en de første bildene Epic visste. Men sånn er det alltid når spillutviklere viser nye bilder av spill. Blir alltid noe dårligere grafikk jo mer mann nærmer seg release.

 

Synes det er teit at dere hele tiden skal angripe Staal når dere (ikke alle) ikke er enige eller er blendet av fanboysme. Skjønner at det er mange fanboys her, men det må gå ann å være litt kritisk til tider.

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar
ett spørsmål...

 

kan omgivelsene ødelegges i GOW, viss du gjemmer deg for masse bak samme muren, blir den ødelakt og knust liksom.-.??

6876687[/snapback]

 

Uten å ha undersøkt noe, så tviler eg på dette. OM ting kan ødelegges i spill er dette noe utviklerene vil skryte uhemmet av, uansett kor stor/liten grad det foregår i. Og eg har ikkje hørt noe om det fra GOW ihvertfall.

6876722[/snapback]

 

Siterer fra et splitter nytt CliffyB intervju:

 

Shack: How interactive are the environments in Gears of War? Please provide an example or two of what the player can do.

 

CliffyB: I like our destroyable cover, especially in versus. When your foe takes cover behind a couch and you tear it to shreds with your lancer and he suddenly finds himself standing there, feeling naked, and you cut him down by popping his head with a well placed sniper shot… that's pure and beautiful.

 

Les intervjuet her.

 

En annen ting jeg likte:

 

Shack: What sort of arsenal will players have access to in Gears? (Please say the flak cannon!)

 

CliffyB: If we put a Flak Cannon in Gears you wouldn't have a reason to go buy UT now would you? Naturally, we've got lots of great guns in the game. The Hammer of Dawn is a satellite beam weapon that you can not only call in but also drag around once the beam hits so you can chase your foes around with it. You can also melee your foes with grenades and stick them on their heads. (This is especially fun with smoke grenades, by the way.)

 

:)

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
ett spørsmål...

 

kan omgivelsene ødelegges i GOW, viss du gjemmer deg for masse bak samme muren, blir den ødelakt og knust liksom.-.??

6876687[/snapback]

 

Uten å ha undersøkt noe, så tviler eg på dette. OM ting kan ødelegges i spill er dette noe utviklerene vil skryte uhemmet av, uansett kor stor/liten grad det foregår i. Og eg har ikkje hørt noe om det fra GOW ihvertfall.

6876722[/snapback]

 

Siterer fra et splitter nytt CliffyB intervju:

 

Shack: How interactive are the environments in Gears of War? Please provide an example or two of what the player can do.

 

CliffyB: I like our destroyable cover, especially in versus. When your foe takes cover behind a couch and you tear it to shreds with your lancer and he suddenly finds himself standing there, feeling naked, and you cut him down by popping his head with a well placed sniper shot… that's pure and beautiful.

 

Les intervjuet her.

 

En annen ting jeg likte:

 

Shack: What sort of arsenal will players have access to in Gears? (Please say the flak cannon!)

 

CliffyB: If we put a Flak Cannon in Gears you wouldn't have a reason to go buy UT now would you? Naturally, we've got lots of great guns in the game. The Hammer of Dawn is a satellite beam weapon that you can not only call in but also drag around once the beam hits so you can chase your foes around with it. You can also melee your foes with grenades and stick them on their heads. (This is especially fun with smoke grenades, by the way.)

 

:)

6880100[/snapback]

 

 

Syns folk kan holde seg for gode til å si sånne ting som gir meg enda mer lyst på GoW :)

Lenke til kommentar

Siterer fra et splitter nytt CliffyB intervju:

 

Shack: How interactive are the environments in Gears of War? Please provide an example or two of what the player can do.

 

CliffyB: I like our destroyable cover, especially in versus. When your foe takes cover behind a couch and you tear it to shreds with your lancer and he suddenly finds himself standing there, feeling naked, and you cut him down by popping his head with a well placed sniper shot… that's pure and beautiful.

 

Les intervjuet her.

 

En annen ting jeg likte:

 

Shack: What sort of arsenal will players have access to in Gears? (Please say the flak cannon!)

 

CliffyB: If we put a Flak Cannon in Gears you wouldn't have a reason to go buy UT now would you? Naturally, we've got lots of great guns in the game. The Hammer of Dawn is a satellite beam weapon that you can not only call in but also drag around once the beam hits so you can chase your foes around with it. You can also melee your foes with grenades and stick them on their heads. (This is especially fun with smoke grenades, by the way.)

 

:)

6880100[/snapback]

 

 

Høres ektremt fett ut, hadde ikke hørt om dette så hvis dette stemmer så ja, da blir jeg glad :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...