Gå til innhold

Firefox 2.0 klar i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vet firefox har slik at alle sidene kan legges inn i en netleser,men ikke så enkel slik som opera har hatt i en år rekke, IE7 RC1 har gjort dette på en god måte.

 

6780747[/snapback]

 

Du mener på den måten du er vandt til at det gjøres i Opera?

6781015[/snapback]

 

 

prøv IE 7 og opera og gjør det så ser du forskjellen

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
en ting jeg savner på firefox og IE7 er en ordentlig download bar av sider, opera har en slik kalt progres bar denne burde vert stilt på pop upp at bothom slik som den var før

6780747[/snapback]

Hvor stort er hølet som du leser internettsidene igjennom da?? ... når du skal ha plass til alle barene og hjelpemidlene??

Takke meg til IE, der kan man med et enkelt museklikk fjerne barene, og få jobben gjort.... :thumbup:

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Jeg har innstallert beta 2 på den bærbare nå. Førsteinntrykket er bra. Mye av det gamle er som før, men det er noen småting jeg ikke liker og lurer på hvordan jeg kan stille på:

 

- Hvordan får jeg bort kryssene for lukking av tab på selve tab'en? Jeg synes det står i veien når jeg skal klikke rast frem og tilbake mellom to tab'er. F.eks når jeg har oppe to sider som ligner på hverandre, f.eks spesifikasjoner på to harddisker på hjemmesiden til produsenten, og vil se på forskjellene.

- Hvordan får jeg tilbake krysset for lukking av tab som sto helt til høyre på tab-linja i FF 1.5? Det er veldig kjekt å slippe å flytte musa og sikte for hver gang når man skal lukke f.eks 20 sider etter hverandre.

 

Jeg ser dette er inspirert av Opera, men jeg savner effektiviteten som den gamle plasseringen av kryssene ga.

Lenke til kommentar
Jeg har innstallert beta 2 på den bærbare nå. Førsteinntrykket er bra. Mye av det gamle er som før, men det er noen småting jeg ikke liker og lurer på hvordan jeg kan stille på:

 

- Hvordan får jeg bort kryssene for lukking av tab på selve tab'en? Jeg synes det står i veien når jeg skal klikke rast frem og tilbake mellom to tab'er. F.eks når jeg har oppe to sider som ligner på hverandre, f.eks spesifikasjoner på to harddisker på hjemmesiden til produsenten, og vil se på forskjellene.

- Hvordan får jeg tilbake krysset for lukking av tab som sto helt til høyre på tab-linja i FF 1.5? Det er veldig kjekt å slippe å flytte musa og sikte for hver gang når man skal lukke f.eks 20 sider etter hverandre.

 

Jeg ser dette er inspirert av Opera, men jeg savner effektiviteten som den gamle plasseringen av kryssene ga.

6788221[/snapback]

 

Regner med du er klar over det, men hvis ikke så er ctrl+w, ctrl+tab og ctrl+shift+tab fine måter å bla i/lukke tab'er med. Vet ikke hva det er å gjøre med de nye kryssene.

Lenke til kommentar
- Hvordan får jeg bort kryssene for lukking av tab på selve tab'en? Jeg synes det står i veien når jeg skal klikke rast frem og tilbake mellom to tab'er. F.eks når jeg har oppe to sider som ligner på hverandre, f.eks spesifikasjoner på to harddisker på hjemmesiden til produsenten, og vil se på forskjellene.

- Hvordan får jeg tilbake krysset for lukking av tab som sto helt til høyre på tab-linja i FF 1.5? Det er veldig kjekt å slippe å flytte musa og sikte for hver gang når man skal lukke f.eks 20 sider etter hverandre.

Begge disse kan du fixe med å redigere/lage Userchrome.css

 

Legger ved et exempel(min) userchrome.css

Jeg bruker chromedit til å redigere

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+3124
Jeg håpet den ferdige 2.0 skulle lanseres nå  :(

7018794[/snapback]

 

Vel, en trøst var iallefall at FF 2 RC 1 var meget stabil, og da er vel RC 2 en yttligere forbedring i fra RC 1. Bruker FF 2 RC som hovedleser nå, og jeg har ikke støtt på noen problemer ennå.

 

Men det er vel ikke lenge til FF 2 final er ut skulle jeg tro..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Jeg har hoppet over fra opera til FF nå...

7018944[/snapback]

 

 

Det samme har jeg gjort. Jeg føler at det er noe som ikke helt stemmer med Opera 9. Jeg kan dog ikke sette fingeren helt på hva det er.. Men iallefall mektig imponert over stabiliteten til FF 2 RC 1 - 2 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...