Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Noen flere som la merke til at Moldoverne dro i trøya HELE tiden?

 

Moldova som lag var ikke mye værre enn et hvilket som helst annet lag. Spiller nummer 2 hos Moldova var et unntak. Makan til svin og juksemaker. Måten han drar i skjorts\ skjorte, og når han får frispark mot seg klager han til dommeren at Carew(?) holdt først. Reprisen viser at nordmannen ikke brukte armene i det hele tatt.

 

Tidligere i kampen er spiller nummer 2 innvolvert i en fair duel. Han får frispark, men lager et poeng av å vise frem til dommeren at han fikk en albue i halsen, noe som skulle ha vært gult kort. Reprisen viser tydelig at han ikke fikk noen albue i halsen.

 

I tillegg er han nede to eller tre ganger mens Norge er inne i en god periode. Godt mulig han virkelig trengte behandling, men med de to overnevnte poengen har han liten tillitt hos meg.

 

Slike spillere skulle ha vært skutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan forresten nevne at Liechtenstein holdt på å overraske våre naboer.

Det sto 1-1 :O Men Sverige klarte og dra det inn. Sluttresultatet ble 3-1.

 

Tyskland rundspilte San Marino i dag.

De vant til slutt 13-0. :dribble:

Det er litt småflaut ;)

 

(Skrev om det samme vi Dj_Dark, samtidig)

Endret av ZlaleX
Lenke til kommentar

Enig med de som hyller landslaget etter 2-målsseier over Moldova. Etter en knusende seier over Ungarn er det lett å plutselig få en kamp mot deg, uansett motstander. Moldova er ikke storlag men er kjent for å være vanskelige å spille mot (og score) derfor er 2-0 på en bane der vi som oftest spiller dårlig (Ullevål) meget sterkt.

Lenke til kommentar

2-0 mot Moldova er bra ja. Moldova er jo kjent for å spille meget defensivt på bortebane, og slipper sjelden inn mange mål.

Skal bli spennende å se hvordan Norge klarer seg borte mot Hellas i oktober. Kan nok bli en tøff kamp, men vi er sterke på bortebane og kan absolutt dra i land nye 3 poeng. Det er all grunn til å være optimistisk. Basert på tidligere erfaringer burde vel mye tilsi at Stine har rett i spådommene om at Norge snubler igjen etterhvert, men jeg velger å tro at vi faktisk har et mye bedre lag nå og at de klarer å vinne mange kamper framover.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Tror Norge snubler etterhvert, det gjør de alltid.  :thumbdown:

6817793[/snapback]

 

Hva mener du med at Norge alltid snubler?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Stine får ris på stumpen :evil:
Lenke til kommentar

det som er dumt er at det er så lenge til neste kamp. Norge er i en fin form nå, men det er lenge til neste kamp, så jeg trur de dasser av etterhvert.

de har nok ikke samme form som de har nå når neste kamp er. da har alle spillerne en del flere kamper bak seg(for klubblaget), så de er nok litt mer slitne den tid

Lenke til kommentar
det som er dumt er at det er så lenge til neste kamp. Norge er i en fin form nå, men det er lenge til neste kamp, så jeg trur de dasser av etterhvert.

de har nok ikke samme form som de har nå når neste kamp er. da har alle spillerne en del flere kamper bak seg(for klubblaget),  så de er nok litt mer slitne den tid

6822043[/snapback]

Fordi vi har tapt endel kamper den siste tiden, så har vi ikke troa lenger. Bare fordi de skal spille kamper for klubblagene sine, trenger ikke det å si at de blir slitende? Kanskje bare kommer i enda bedre form? Jeg tror norge kommer til em, vinner borte mot Hellas neste kamp hadde vært genialt :)

 

vi må ha litt tro på norge. Hjelper jo ikke å sitte her og si, ja det går nok ikke uansett så.. SOM FOR EKS:

Tror Norge snubler etterhvert, det gjør de alltid. thumbdown.gif
(ånei, det var ikke uthenging :p )
Lenke til kommentar
det som er dumt er at det er så lenge til neste kamp. Norge er i en fin form nå, men det er lenge til neste kamp, så jeg trur de dasser av etterhvert.

de har nok ikke samme form som de har nå når neste kamp er. da har alle spillerne en del flere kamper bak seg(for klubblaget),  så de er nok litt mer slitne den tid

6822043[/snapback]

Fordi vi har tapt endel kamper den siste tiden, så har vi ikke troa lenger. Bare fordi de skal spille kamper for klubblagene sine, trenger ikke det å si at de blir slitende? Kanskje bare kommer i enda bedre form? Jeg tror norge kommer til em, vinner borte mot Hellas neste kamp hadde vært genialt :)

 

vi må ha litt tro på norge. Hjelper jo ikke å sitte her og si, ja det går nok ikke uansett så.. SOM FOR EKS:

Tror Norge snubler etterhvert, det gjør de alltid. thumbdown.gif
(ånei, det var ikke uthenging :p )

6822082[/snapback]

 

jeg trur også at Norge kommer til EM, men det er en lang vei og de har ikke spilt mot de beste enda.

 

kommer de ikke til em så emigrerer jeg til new zealand og studerer kloster/kirke historie

Lenke til kommentar

Er ikke det viktigste å ta 3 poeng borte mot Hellas men faktisk å sørge for at Hellas ikke får 3 poeng på sin hjemmebane. Likevel vil jo en seier være det aller aller beste da ett uavgjort resultat i Athen vil gagne Tyrkia.

 

Når vi snakker hjemme og borte blir jeg egentlig litt forvirret når det gjelder de norske gutta siden de spiller bedre på bortebane. Kanskje må vi ta 3 poeng i Athen og være fornøyd med uavgjort hjemme, ikke vet jeg. Faktisk ingen spøk dette men helt reelt...

 

Fint om Tyrkia eller Hellas hadde snublet en kamp eller to mot Moldova og/eller Malta. Da jeg ikke ser på de to sistnevnte lagene som noen trussel hadde det vært fint om de kunne stjele noen poeng fra våre fremste utfordrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...