Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hareide går om han er klok, for lar han seg overtale - og så misser også neste kvalik, sitter han igjen som skikkelig syndebukk. To misser må nesten holde, såpass krav bør det være, og det tror jeg Hareide selv kommer til å innse.

 

Om han hadde vært klar på å fortsette hele tia, hadde det vært annerledes. Men med den fram og tilbake/tvil-holdningen, gjør han best i å gå

 

Utenlandsk trener er jeg ikke tilhenger av. Det er prøvd før uten hell. Det måtte i såfall vært en av ypperste klasse, og det får vi vel neppe.

 

Har hele tiden hatt tro på Sollied, og så det som en skuffelse da det ble Hareide istedenfor.

Ville heller ikke hatt tro på K T Eggen - om det ikke var for Drillos uttalelse. Drillo har alltid visst hva han snakker om bedre enn noen, og bare derfor bør det noteres.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hareide går om han er klok, for lar han seg overtale - og så misser også neste kvalik, sitter han igjen som skikkelig syndebukk. To misser må nesten holde, såpass krav bør det være, og det tror jeg Hareide selv kommer til å innse.

 

Om han hadde vært klar på å fortsette hele tia, hadde det vært annerledes. Men med den fram og tilbake/tvil-holdningen, gjør han best i å gå

 

Utenlandsk trener er jeg ikke tilhenger av. Det er prøvd før uten hell. Det måtte i såfall vært en av ypperste klasse, og det får vi vel neppe.

 

Har hele tiden hatt tro på Sollied, og så det som en skuffelse da det ble Hareide istedenfor.

Ville heller ikke hatt tro på K T Eggen - om det ikke var for Drillos uttalelse. Drillo har alltid visst hva han snakker om bedre enn noen, og bare derfor bør det noteres.

Lenke til kommentar

Nå som hverken Norge eller England er med, syntes jeg at det er rett og rimelig å holde med Sverige..

 

Hadde det vært Danmark som var der derimot, hadde jeg heller heid på de tre andre lagene i Danmarks gruppe :p De har alltid så frekk holdning ovenfor det norske landslaget, og vi spiller gøy eller kjedelig fotball, og det går meg på nervene...

 

Eller heia EU?

Lenke til kommentar

Nei, det var straffen for Tyrkia-kampen. Når jeg ser på 1. og 2. seed-gruppene skal vi ha rimelig flaks for å komme oss til VM.

 

EDIT: Kun gruppevinnerne går direkte videre. De 8 beste (av 9) gruppe-toerne må ut i play-off. Snøballsjans for Norges del. Kanskje like greit at Hareide sitter over denne kvaliken også så kan vi få inn ny trener med tilhørende heving av prestasjonene til neste EM-kvalik.

 

Sukk, begynner å bli lenge til det blir interessant med landslagsfotball igjen...

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...