Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. For all del, keepertabber skjer, men det skal faen ikke skje 3 sånne gigatabber i to kamper mot Tyrkia som alle, unntatt vattnisser og Brann-supportere som synes synd på Oppdal, ser at koster oss EM.

 

Har eg sagt at eg syns synd på Opdal?,Og hadde ik eg hatt Brann i siggen min så hadde ikke den kommentaren kommet.

 

Må faen meg folk skjerpe seg og se at HELE norge sitt lag er møkk.

 

Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??

Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot!!!

Lenke til kommentar
Nei. For all del, keepertabber skjer, men det skal faen ikke skje 3 sånne gigatabber i to kamper mot Tyrkia som alle, unntatt vattnisser og Brann-supportere som synes synd på Oppdal, ser at koster oss EM.

 

Har eg sagt at eg syns synd på Opdal?,Og hadde ik eg hatt Brann i siggen min så hadde ikke den kommentaren kommet.

 

Må faen meg folk skjerpe seg og se at HELE norge sitt lag er møkk.

 

Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??

Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot!

 

Fordi han er sterk, holder på ballen og binder opp forsvarsspillere og gir rom for andre spillere?

Lenke til kommentar
Nei. For all del, keepertabber skjer, men det skal faen ikke skje 3 sånne gigatabber i to kamper mot Tyrkia som alle, unntatt vattnisser og Brann-supportere som synes synd på Oppdal, ser at koster oss EM.

 

Har eg sagt at eg syns synd på Opdal?,Og hadde ik eg hatt Brann i siggen min så hadde ikke den kommentaren kommet.

 

Må faen meg folk skjerpe seg og se at HELE norge sitt lag er møkk.

 

Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??

Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot!

Har ikke sagt at du synes synd på Brann, men da faller du vel inn under kategorien "vattnisse".

Lenke til kommentar

Tyrkia kampen som vi tapte vil jeg ikke skylde på Opdal, men kanskje Hareide.

 

Hvorfor? Når vi trenger mål så gjør vi ikke bytte i det 86min. Men mye tidligere.

 

Og jeg vil ikke kalle det første målet for noe tabbe, kanskje han burde tatt den, men det er ikke langt nær det Myhre gjorde...

Lenke til kommentar
Nei. For all del, keepertabber skjer, men det skal faen ikke skje 3 sånne gigatabber i to kamper mot Tyrkia som alle, unntatt vattnisser og Brann-supportere som synes synd på Oppdal, ser at koster oss EM.

 

Har eg sagt at eg syns synd på Opdal?,Og hadde ik eg hatt Brann i siggen min så hadde ikke den kommentaren kommet.

 

Må faen meg folk skjerpe seg og se at HELE norge sitt lag er møkk.

 

Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??

Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot!

Har ikke sagt at du synes synd på Brann, men da faller du vel inn under kategorien "vattnisse".

 

 

Siden du ikke kommer med annet enn person angrep,så kan eg vel si at grunnen til at Norge driter seg ut er pga mangel av M-Å-L?

 

Vattnisse..haha...har du erfaringer med det :tease:

Lenke til kommentar
Har eg sagt at eg syns synd på Opdal?,Og hadde ik eg hatt Brann i siggen min så hadde ikke den kommentaren kommet.

 

Må faen meg folk skjerpe seg og se at HELE norge sitt lag er møkk.

 

Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??

Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot!

 

Carew er den beste spilleren Norge har. Han viste spill i verdensklasse i sommer, men har ikke vært helt 100% i de siste. Synes det er litt latterlig hvordan håpet blir snudd på et par kvalikkamper. I tidlig vår var det no chance og slakt ifra media. i sommer når vi slo Malta og Ungarn ble det helomvending og lovprising. Før Tyrkia-kampen var folk flest sikre på at det ble EM. Folk begynnte vel å planlegge tur neste sommer. Norge hører ikke hjemme i noe sluttspill. Hvertfall ikke nå.

Lenke til kommentar

Så siste omgang mellom Tyrika - Bosnia. Selv om Tyrkia hadde de største sjansene og det meste av spillet, så har jeg ikke sett makan til uprofesjonalitet! De hiver seg ned og bruker alt for lang tid ved hver eneste anledning (Ikke at dette er noe overraskende, men jeg syns dommeren kunne slått litt hardere ned på det).

I en løpsduell mellom Emre og en bosnier ser vi tydelig at Emre hiver seg ned, men dommeren blåser frispark. Hadde stillingen vært 1-1 hadde nok ikke Emre hevet seg ned. Dessuten var det en klar hands på en tyrker (som stod innenfor 16-meteren), men det ender med en corner for Bosnia.

 

Jeg hadde ikke regnet med at Norge skulle komme seg til EM, men når jeg så hva Tyrkia gjorde så blir jeg bare drit forbanna! :mad:

 

Det verste er jo at tre fatale keepertabber skal koste oss EM-plassen. En dommertabbe i Hellas kampen (Tenker på målet til Braaten), og dommeren i Norge-Hellas kampen kunne nok gjort litt mer enn han gjorde.

 

 

Da er det bra trøst at England sikkert heller ikke klarer det...

Endret av Sorbon
Lenke til kommentar
Har eg sagt at eg syns synd på Opdal?,Og hadde ik eg hatt Brann i siggen min så hadde ikke den kommentaren kommet.

 

Må faen meg folk skjerpe seg og se at HELE norge sitt lag er møkk.

 

Og hvorfor i helvette spiller Caræv hver JÆVLA kamp??

Han scorer mål,ja stemmer..mange mål..når da?...tette luftveier og dum som ett esel...snublefoooooooooot!

 

Carew er den beste spilleren Norge har. Han viste spill i verdensklasse i sommer, men har ikke vært helt 100% i de siste. Synes det er litt latterlig hvordan håpet blir snudd på et par kvalikkamper. I tidlig vår var det no chance og slakt ifra media. i sommer når vi slo Malta og Ungarn ble det helomvending og lovprising. Før Tyrkia-kampen var folk flest sikre på at det ble EM. Folk begynnte vel å planlegge tur neste sommer. Norge hører ikke hjemme i noe sluttspill. Hvertfall ikke nå.

 

Joda,han er god..men syns han er veldig opp og ned..får mye frispark mot seg og blir litt oppgitt over han når han har en "dårlig"dag..for da er han sykt elendig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...