Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har firstmile. tok veldig lang tid før jeg fikk det. måtte mase og ringe hele tiden. jeg har heller ikke fått det jeg skal ha 1300/640, men jeg får ca 704kbit linje gratis, og det har jeg hatt i 4 mnd nå, så jeg klager ikke.

men ikke forvent at dem leverer det dem lover. Mye av feilene står på telenor ihvertfall i nes

Lenke til kommentar
jeg har firstmile. tok veldig lang tid før jeg fikk det. måtte mase og ringe hele tiden. jeg har heller ikke fått det jeg skal ha 1300/640, men jeg får ca 704kbit linje gratis, og det har jeg hatt i 4 mnd nå, så jeg klager ikke.

men ikke forvent at dem leverer det dem lover. Mye av feilene står på telenor ihvertfall i nes

Har også 1300/640 linje fra Firstmile, fikk den i februar.

Hadde jeg fått 700kbit så hadde jeg ikke klaget jeg heller.

Hadde 700kbit de første dagene, etter det har det bare gått nedover.

Forige uke var jeg nede i 33kbit, det suger når det tar 2minutter å laste vg.no

I dag er det faktisk 321kbit, det beste på lenge.

 

Dette gjelder den berømte Opaker sentralen.

 

OH

Lenke til kommentar

Først fikk jeg ett svar, men han trodde at gibern var i AUD (ikke oppaker) og da ble han lettere panisk, sendte en ny klokka 0745, der jeg skreiv tydligere at det var på opaker det var sett fiber...

 

Men saken er om FM har fått juni 2005, og telenor vil gi til 1 sept så er det noe muffens

Lenke til kommentar
er han mao ikke helt med på hva du forteller, eller er han ikke helt med på hva Tn driver med?

for fiberen er gravd her, 3 gule rør. så på at dem skøyt fiberen igjennom. kan se fiberen komme opp i bua.

1 september kan vi få bredbånd, planlagt var starten av 3 termin. fiberen var på plass allerede da.

Nei, han trodde jeg mente at det var fiber på AUD, som er brårud, selv om jeg i mailen kopierte hr rimalas sitat om opaker...

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar
janivars:

 

vi på Mo'n kan ikke få noe bedre tilbud enn det TN leverer, bluecom leverer akkurat det samme her

 

vi skulle liksom på "bli kjent tur" idag.... det blei heldigvis avlyst....du, sp33d, ser vel hvordan været her er :) (jessheim atm)

ja som jeg sier, bluecom leverer bare de tilbudene til sine egne sentraler, ca 20 % av landsbasis. Om 2 måneder skal dette være 60 %. Da er det større håp.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg bor i nes og har FM som ISP.

Jeg har 1300/640-linje, og har aldri hatt noen problemer med hastigheten.

Men det er en ting jeg er missfornøyd med, og det er at de ikke tar høyde for over head på uthastigheten. På tester får jeg litt over 1300 kb inn, men ikke mer enn ca 540 kb ut maks.

Ellers er jeg kjempefornøyd, og siden prisen er 395 pr. mnd. må jeg si det er det beste alternativet for meg.

 

 

XenZor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...