Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sp33d, hvorfor i SVARTESTE GRANSKAUEN har du full speed på linja di?

Hvem på firstmile har du blowa for at du skal ha fullspeed?

Hvem sa noe om at det var jeg som blowa?? :p

Face it, fenstad øst er å blir hølet mellom eidsvoll og Vormsund, her på toppen av Fenstad Vest (brårud) så blir vi høyere prioritert (sosialt skille osv)

 

\\Sp33D

Som stooooooor koser seg med lav ping og høy fart

Lenke til kommentar

Og keep in mind folks, vi hadde ikke hatt noen grunnlov hadde det ikke vært for Fenstad... Da hadde faen ikke byfolka kommet seg til Eidsvoll, hadde det ikke vært for den øde veistrekningen kalt Fenstad.. :p

 

Og Sp33d det kan være aktuellt.... Klirr klirr.. :D

 

2mmy

Endret av blink182
Lenke til kommentar
samma det, jeg har den feteste linja jeg har testa til dags dato...

kjekt med 340kb ned på en 2.5megabit linje, :w00t:

340 kbit på en 2.5 megabit linje er da ikke noe å rope hurra for.... :D

 

Neida, kødder bare.

 

Har FM selv og er storfornøyd med linja dems.

Eneste er at de har rotet litt med selve abb'et, men det fikser seg så fort man sier i fra.

Lenke til kommentar

edit: Trekker tilbake mine ord....Grunnet fine ord fra Firstmile 2 poster lengre ned

 

Høres bra ut Firstmile :yes: Nå ser jeg litt mer positivt i Firstmile igjen

 

edit2: jeg har bursdag i okotober, kanskje dette blir en gave til meg selv, vekk med nextgentel og inn med firstmile :w00t:

 

edit:3 hmmm tja nå håper jeg virkelig firstmile kommer hit snart, først slutten av oktober så 1. nov. tja ikke noe framskritt enda, nå begynner jeg å se litt negativt på firstmile igjen

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Nei får hver dag som går så  for jeg mindre og mindre positive tanker om firstmile :thumbdown:

Du er såklart fritt til å velge en annen ISP...

.....eller er du det? :!:

 

Fælt så mye sutring det har blitt i denne *lange* tråden da, Firstmile er så vidt jeg bekjent de eneste som fokuserer på områder uten dekning fra noen andre ISP'er. Altså, de uten noen valg i det hele tatt. Og så bli sint på FM for det :innocent:

Lenke til kommentar
Det som suger mest med firstmile er mottoet dems: DSL Når du vil ha det, der du vil ha det

 

Jeg mener HALLO..... Jeg vil ha det her, og jeg vil ha det nå!

 

Men dem kommer vel neppe til kolbotn noen gang :realmad::wallbash::realmad: Ja hva med det fine mottoet dems?

 

Nei får hver dag som går så for jeg mindre og mindre positive tanker om firstmile :thumbdown:

Til orientering, Kolbotn er under utbygging og er estimert operativ i oktober.

 

Ellers kommer Skytta, Sla(t?)tum, Nittedal, Hakadal, Stabæk, Sandvika, Nesbru og Asker opp på fredag, evt. mandag for de som skulle være interesert i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...