Gå til innhold

PS3 First look video

Straffa

Anbefalte innlegg

Skrevet
"Can we have a look at it?"

"Hmm... yeah, just for MTV!"

Bare jeg som la merke til den? :p

6764093[/snapback]

Nei eg stusset litt på den eg også :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
.....Og mangler force feedback.......

6763857[/snapback]

Det hadde vel vært en revolusjon om de kom med force feedback i dualshock'en. Jeg tror det hadde blitt litt overkill kanskje men hehe

Skrevet

Likte måten man kan koble til en vanlig usb kabel og lade kontrolleren samtidig som man får spilt med den. Enkel og grei løsning

Skrevet

mangler force feedback...

...men det jeg tenker er at det kommer vel en versjon med force feedbac etter hvert? (Eventuelt fra en annen produsent enn Sony?)

Skrevet
mangler force feedback...

...men det jeg tenker er at det kommer vel en versjon med force feedbac etter hvert? (Eventuelt fra en annen produsent enn Sony?)

6765418[/snapback]

Lite trolig. Mulig det kommer 3. party med ruble, men ikke med force feedback, da det krever motor.

Skrevet
"Can we have a look at it?"

"Hmm... yeah, just for MTV!"

Bare jeg som la merke til den? :p

6764093[/snapback]

Nei eg stusset litt på den eg også :wee:

6764502[/snapback]

Vel.. hvis dere ser nærmere på mikrofonen til reporteren, ser dere at GTtv er endel av MTV Network. Så jeg vil tro at denne mest sannsynlig også vil bli sendt på MTV etterhvert..

Skrevet
Hvis ingen av spillene er laget for å støtte rumble, så kan vel ikke tredjepartskontroller rumble heller, kan de vel?

6765553[/snapback]

Virker logisk. Men det er uansett mer sannsynlig at det kommer ruble enn force feedback.

Skrevet

OT: Når er det ca. passe å begynne si current-gen, this-gen, nå-gen eller lignende?

(nei takk til sony-kommentarer om at next-gen begynner når de sier det)

Skrevet
Rumble i spill er ihvertfall satt meget pris på fra min side :)

Last generation my ass :thumbdown:

6766299[/snapback]

Jepp, rumble er kult. Føles veldig dødt å spille enkelte spill uten. F.eks. Fight Night og generelle slossespill trenger rumble.

Skrevet

Ja nei eg prøvd å spille PGR3 uten rumble,for å spare på de sure batteriene tilbake den gang. Og det var litt matt for å si det slik. Kan vel egentlig ikkje se for meg FPS spill uten rumble,det må da vitterlig vere kjedelig.

Men det er utrolig ka vi kan vende oss til egentlig :hmm:

Skrevet

Lite trolig. Mulig det kommer 3. party med ruble, men ikke med force feedback, da det krever motor.

6765439[/snapback]

Rumble er da også "force feedback"

sånn at man kan "føle" :p hva som skjer i spillet.

Skrevet

så fin ut men jeg venter litt til prisen synker på den.

forresten så er ie7 noe dritt,klikka når jeg lukket vinduet etter at jeg så videoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...