Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Skrevet

DJ tråd hadde ikke vært dumt nei. Kanskje med litt informasjon om ulike miksemetoder, utstyr o.l

Måtte lage meg litt mat, men fyrer opp igjen nå på samme server som sist. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

John Dahlback - Years Behind

John Dahlback - Years From Now On

Kolombo - Seat Back

Kolombo - Seat Back (David Ekenback Remix)

Reuben Keeney - Getting There

Reuben Keeney - Getting There (Elektro Freakz Remix)

De to sistnevnte er hotness!

Skrevet

Tre nye fra Tocadisco :O

Culcha Candela - Hamma (Tocadisco Hamma RMX)

Ikke så veldig kul låt imo.

Tocadisco Unreleased Vol 2:

Tocadisco - Migrants

Tocadisco - Open Your Eyes

Likte spesielt Migrants bra. Veldig typisk Tocadisco låt, utrolig fengende :D Men jeg elsker nesten alt han lager så... hehe :p

Open Your Eyes var hvertfall herlig. Samplet fra Snow Patrol - Open Your Eyes. Vokalen er jo bare herlig. Finnes en annen miks av denne også, Snow Patrol - Open Your Eyes (Redanka Remix) som også er en herlig en. Egentlig bedre enn Tocadisco sin versjon, men den er definitivt verdt å nevne.

Skrevet

Mhm. Så og si nesten alt han lager er bare så utrolig digg. Han har en så utrolig særegen stil og lyd i alt han lager som ingen andre har, det som gjøra t jeg liker han så godt. Hørt enda mer på de to unreleased, og de er virkelig et par knakende gode låter :p

Skrevet (endret)

Kan dere si meg deres personlige favoritter? Nr 1 altså ! Og KUN den :tease:

Må laste ned litt musikk fra denne sjangeren, og da har vel dere litt peiling... Liker at det er noe synging innimellom av og til... ikke bare melodi :)

Edit* leif

Endret av Hansenx
Skrevet

Min #1 house er den låta som gjorde at jeg liker sjangeren den dag i dag må vel være:

Gadjo feat. Alexandra Prince - So Many Times

Skrevet (endret)
Min #1 house er den låta som gjorde at jeg liker sjangeren den dag i dag må vel være:

9151309[/snapback]

Hører på den nå ! Ganske digg den da! Er dette en sang som representerer house elr er den litt annerledes?

Trur jeg har funnet min musikk sjanger :love:

* Edit: Jeg liker sanger som Reset- Blue og september- cry for you godt... De går vel ikke under house?

Sorry, er noob

Endret av Hansenx
Skrevet

Favorittlåt? :hmm: Hmmmm ...

Blir nok Morjac - Morjac Theme det. Husker sommeren 2 år tilbake da jeg var forelska i denne. :love: Elsker melodien!

Skrevet (endret)

9151309[/snapback]

Hører på den nå ! Ganske digg den da! Er dette en sang som representerer house elr er den litt annerledes?

Trur jeg har funnet min musikk sjanger :love:

* Edit: Jeg liker sanger som Reset- Blue og september- cry for you godt... De går vel ikke under house?

Sorry, er noob

9151346[/snapback]

Den jeg nevnte er house ja. Men man kan ikke akkurat si at den jeg nevner representerer all house :p Det er MYE forskjellig der ute. De du nevner der går under Dance :) Cry for you er godlåt det :thumbup:

Tocadisco - Your No Good For Me (Mark B. Remix) :)

Endret av Feh
Skrevet (endret)
Lifelike & Kris Menace - Discopolis

Min #1 houselåt. Den er helt perfekt (For ikke å nevne at musikkvideoen er  :dribble: )

Har hørt den litt ihjel selv, men "A Hundred Birds Remix" synes jeg friska den opp litt igjen.

EDIT: "Praise Cats feat. Andrea Love - Shined On Me" origianalversjonen er fin ;)

Endret av Lakus
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Dritmye bra her! Dere kan dette :D

Lastet ned axwell med en annen kis... together... Der var rå.. :D

Liksom digg at sangene tar helt av :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...