Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som redder Ribery og Benzema er at de visnok ikke kan bli straffet hvis det kan bevises at de ikke visste at dama var under 18 år. Og denne Zahina(?) har innrømmet at hun løy om alderen til begge to, men samtidig sagt at begge har betalt for sex.

 

Ribery har innrømmet at han kjøpte sex, men sier også at han ikke visste hvor gammel hun var. Benzema derimot har gått for forsvaret med at det aldri skjedde.... Tror Ribery kan slippe helt unna, men Benzema tror jeg får noe betinget og en kraftig bot. Kan aldri tenke meg at dommeren tror på Benzema når det gjelder om han kjøpte sex eller ikke. Han skulle gått for den samme forsvarstaktikken som Ribery.

Lenke til kommentar

Aner ikke når den er ferdig. Saken har holdt på i en evighet allerede.

 

Hendelsen skjedde i 2008, mens politiet hadde avhør med Ribery og Benzema for første gang i juli 2010. Deretter har det sikkert mye fram og tilbake med forhandlinger og alt annet som er vanlig med en rettsak. På Wikipedia står det at aktor ba om at saken skulle droppes i 2011 fordi Benzema og Ribery ikke var klar over at hun var under 18, men vet ikke helt hvorfor saken fortsatte etter dette. Zahia har også trukket sine anklager mot Benzema og Ribery, sikkert fordi hun nå ikke har brukt for noen av pengene.

 

Men selve rettsaken startet nå denne uken og kommer sikkert til å vare en stund. (edit: så nå at saken egentlig skal slutte i dag...! Blir spennende å se utfallet) Og Benzema og Ribery kommer garantert til å anke hele veien de kan hvis de blir dømt, i alle fall hvis det blir noe fengsel.

 

Lurer litt på om det er pga denne saken at Benzema har vært dårlig i 3/4 sesonger i Madrid, egentlig forstålig siden det må være tøft psykisk, og etter hva man kan lese så har Benzema rimelig dårlig mental styrke til å være fotballspiller. Men samtidig så har Ribery herja i samme periode...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ja selve rettssaken begynte vel nå på mandag tror jeg. Må være slitsomt å ha slikt hengende over seg over en så lang periode ja, og det kan såklart være stor forskjell på hvordan de to takler det. Ribery er nok en del sterkere psykisk enn Benzema.

 

Men usikker på om det kan være "unnskyldningen" til Benzema for å ha spilt noen dårlige sesonger. Det er umulig for oss å vite noe om så klart, men det hadde jammen vært gøy om denne saken nå gikk bra for han og at han kom i toppform igjen. Det er slett ikke usannsynlig at det kan ha påvirket han og at han nå vil få det mye lettere, om dette går bra.

 

Blir spennende å se utfallet ja!

Lenke til kommentar

Ikke helt overbevist av det offensive spillet og Bale var igjen alt for dårlig. Kjøper ikke at han var skadet slik Ancelotti sa.

 

Men, to-tre rimelige positive ting:

1: Benzema scorer selv om han ikke spiller bra, synes ikke han er god nok, men langt bedre enn hva han har vært før.

2: Bakover er det meget solid!

3: Vinner rimelig komfortabelt på en middels dag.

Lenke til kommentar

Kommer ann på VM tror jeg.

 

Tipper at den beste spilleren i VM som ikke er 100% safe i en klubb blir Perez sitt mål på spissplass. Med mindre det blir Benzema, noe jeg tviler veldig på. Agüero er veldig vanskelig å få pga City har endeløst med cash, det samme med Cavani/Zlatan i PSG (Zlatan tror jeg ikke passet, hadde tatt for stor plass selv om spillertype hadde vært perfekt). Suarez er mulig, spesielt hvis Liverpool ikke får CL, men blir steindyr uansett.

 

Ellers tror jeg Perez er ganske gira på Falcao, selv om jeg personlig er sterkt imot. Legg til at CR stemte på han i ballon dor og har vært ute å smiska litt tror jeg at det er noe i de ryktene. Men han hadde ikke passet i det hele tatt.

 

Suarez eller Agüero er mine ønsker.

 

Og om noe annet, flere som begynner å bli kraftig lei av alle småskadene til Bale. Jeg visste han var kjeks, men begynner å bli utrolig mange skader nå. Skal sies at jeg aldri hadde lyst på han i utgangspunktet, men å være skadet 50% tiden er ikke bra i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Helt enig der. Tror ikke Falcao hadde passet inn, men kan virke som om han er aktuell med tanke på det du nevner der ja. Har også lest at han gjerne vil spille for Real.

 

Aguero har jeg gitt opp å håpe på. Tror han trives godt i City og der er det ikke akkurat pengemangel nei. Han er vel også god venn av Messi og ville vel heller spilt for Barcelona om han først skulle bytte klubb vil jeg tro?

 

Zlatan hadde helt klart ikke fått sin plass i Real, da må han vokse ennå litt mer og bli mere ydmyk. Han har kommet seg litt, men ikke i nærheten av nok til å komme til oss.

 

Synd å sitte å håpe på at Liverpool ikke klarer 4. plassen, særlig fordi jeg syns de fortjener litt suksess nå etter lang ventetid. Men Suarez er virkelig mitt største og eneste ønske akkurat nå.

Lenke til kommentar

Minner om Copa del Rey-kamp på hjemmebane i dag 21:00.

 

Real Madrid vant 1-0 på bortebane.

 

*Bale spiller ikke grunnet skade, så kanskje vi får se mer av Jese? :)

 

*Casillas kan slå ny klubbrekord. Han står med 602 strake spilleminutter uten baklengsmål. Fransisco Buyo har rekorden på 658 minutter.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Jese og Isco starter. Flere skriver at Isco skal spille spiss.....

 

I så fall begynner kjøpet av Isco å se bare dummere og dummere ut, uansett hvor god han er og kan bli.

 

Det er bare i Real Madrid at en president kan kjøpe en spiller for flere hundre millioner en dag for så å hente inn en ny trener noen dager senere som bruker en formasjon der den aktuelle spilleren ikke kan spille i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...