Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si om de tørr å bruke Ronaldo neste kamp. Hvem spiller vi mot da? Om det er en lett match, så er det nok sannsynlig at de sparer han ennå en kamp, iogmed at det fungerer greit uten han også.

 

Det er mot Real Valladolid på hjemmebane, uten at vet så mye om det laget. 2 seire, 6 uavgjort og 5 tap, ligger på 16. plass.

Lenke til kommentar

Blir veldig mye mer spennende, ja :) Real Madrid spiller mye bedre enn tidligere i år og godt Bale begynner å finne formen. Alltid på plass der han skal være og det resulterte også i hat-trick forleden.

Må også si at Ancelotti er svært flink til å rotere spillerne, så vi får se om det fortsetter sånn.

Ronaldo er vel også klar til neste kamp?

Lenke til kommentar

Ronaldo må stå over begge de første cupkampene i år pga det røde kortet han fikk mot Altetico i finalien i fjor. Men han skal være klar mot København om 1 og 1/2 uke, og tipper han er rimelig klar for å spille den selv om mange andre kommer til å hvile.

 

Såpass. Går helt sikkert greit uten han de kampene. I følge marca, skal Bale visstnok hvile de kampene og, men Jese og Di Maria er ikke akkurat dårlige alternativer mot Olimpic Xativa.

Lenke til kommentar

Ikke veldig spennende kamp nå. Dårlig kjemi. Forståelsen er elending

Har blitt noe bedre nå, men ser ikke ut som det går for noe seier. Ikke særlig imponerende mtp. at de spiller mot tredje divisjonslag hvis jeg ikke bommer.

 

EDIT: Uavgjort mot tredje divisjonslag. Det er ikke et Real Madrid lag jeg vil se igjen. Mer tafatt og sløvt spill har jeg sjeldent sett fra den kanten. Isco som i noen perioder klarte å skape noe, men ellers var det dødt.

 

...Og er Di Maria på vei til Monaco eller City? Var ikke veldig blid når han ble byttet ut.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...