Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Er så mektig lei av håpløse dommere i La Liga nå. Helt ufattelig at han lar så mange situasjoner gå hus forbi, også gir han RØDT på det der!? Nei jeg har ikke ord...

Ronaldo må vel stå over Villareal kampen, om de ikke anker. Men ser for meg at dette kommer til å bli anket.

 

Helt enig. Noen dommere er så ute å kjører at jeg blir kvalm. Ødelegger så mange kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke ufortjent at vi bare får 1 poeng idag forsåvidt, men vi tok over hele kampen i andre omgang så dette kunne fort blitt seier uten det røde kortet.

 

Trist med tanke på at vi kunne hatt like mange poeng som Atletico på førsteplass og vært 2 poeng foran Barelona, men utifra hvordan vi spilte i første omgang så er ikke 1 poeng ufortjent.

Lenke til kommentar

Pleier ikke å poste her, men må få ut litt aggresjon.

 

HVA F*** DRIVER DOMMEREN MED? Makan på inkompetent dommer skal man lete lenge etter! Fyfaen er det mulig. Ødelegger våre sjanser til å komme oss forbi Barcelona, om det var med vilje eller ikke aner jeg ikke. Håper det kortet ankes, og at dommeren rett og slett aldri får dømme igjen. Flere merkelige sitasjoner der han dømmer idiotisk. Typen dømme fordel av ball, og når RealM vinner den tilbake dømmer han frispark? Mulig jeg så feil, men tviler.

 

 

Herregud, er det mulig. Uansett, på den positive siden, er vi nå likt med Barcelona.

Lenke til kommentar

Ja denne sesongen føles det virkelig som om dommerne får betalt for å ødelegge for Real. Det er helt utrolig.
Jeg ser ikke noe særlig på andre kamper enn de RM spiller, men de få jeg har sett så har jeg ikke sett slike voldsomme tilfeller i bøtter og spann. Frustrasjonen er absolutt på max, og her skal det bli vanskelig å sove inatt!

Det positive ellers, er at vi har tatt innpå Atletico og Barcelona den siste tiden, og ligger likt med Barcelona nå. Det er det eneste jeg klarer å tenke på som er positivt etter denne kampen. Og at vi klarte å hente inn kampen totalt i andre omgang, er jo forsåvidt godt å se. Dette kunne fort blitt seier med en annen dommer.

Lenke til kommentar

Bare å se positivt på det, ja. Barcelona tapte mot Bilbao på bortebane, så absolutt ikke dårlig med ett poeng etter den horrible første omgangen samt rødt kort etter 75 minutter.

 

Vi får håpe det ankes og vi slipper slike dommere fremover, noe jeg ikke helt har troa på. Kryr av latterlige dommere i Spania.

Lenke til kommentar

Skulle så gjerne sett Ancelotti prøve Bale som spiss. Kanskje ikke rette kampen å prøve noe nytt idag, men samtidig føler jeg at vi ikke har så mye å tape. Tror ikke vi vinner idag slik som vi har holdt på denne sesongen.

 

Hva tror dere om denne start 11'ern?

 

Casillas

Arbeloa - Pepe - Ramos - Marcelo

Alonso - Modric

Di Maria - Isco - Ronaldo

Bale

Lenke til kommentar

Neineineineineinei.

 

Jeg nekter å ha Bale på topp, kan aldri gå bra. Kommer bare til å droppe ned på 25 meter for å få ball å skyte, ikke er han i nærheten av å være god nok til å spille raskt kombinasjonsspill heller. Mot Barca da han spilte store deler av kampen som spiss var han forferdelig. Mot Atletico vil det også bli enda verre, så gode de er bakover.

 

Men er egentlig positiv til å stille i den formasjonen du viser. Isco hadde kommet mer til sin rett, og det samme hadde Di Maria. Men på topp må i så fall Jese/Benzema eller Morata spille.

 

CR er ute i 3 seriekamper nå. Da blir det spennende å se hvordan vi stiller. Bale er jo egentlig tilbake, men kan fort bli skadet igjen når som helst. Jese tror jeg kommer til å få spille mye, og så spørs det om Di Maria fortsetter på midtbanen i en 4-3-3.

 

Tror med CR ute at dette kunne vært noe å prøve i kampene mot Villarreal(H), Getafe (B) og Elche (H):

4-2-3-1 i kampene mot Getafe og Elche:

Modric-Alonso

Jese/Bale-Isco-Di Maria/Bale

Benzema/Morata/Jese

 

Litt rullering må det uansett bli, og med fire spillere på de tre plassene bak spissen går det fint.

 

Mot Villarreal som tross alt er ganske gode kan det være lurt å fortsette med 3 sentralt på midten, da noe slikt:

Modric-Alonso-Di Maria/Illarramendi

Jese-Benzema/Morata-Bale

 

Så får Isco vente litt til før han spiller. Uansett mener jeg at klubben bør utnytte karantenen til Ronaldo til å bruke Isco og prøve å få igang flere spillere.

Lenke til kommentar

Enig. Tror grunnen til at det har "funket" så langt med Di Maria på midten er den såpass svake motstanden man har møtt. Skulle likt å sett Illarra der sammen med Modric og Alonso, eventuelt fått Isco inn i 10ern og Modric/Alonso/Illarra som de to sentrale i 4-2-3-1.

 

Spissplassen er nok Benzema sin ut sesongen, skulle han bli skadet tror jeg Ancelotti begynner å bruke CR der, så Jese eller til og med Isco som "falsk nier...". Men synes Morata bør få sjansen igjen selv om jeg ikke har helt troen på han i lengden. Er Madrid-gutt og var god sist mot Atletico.

Lenke til kommentar

Har ikke sett Bale spille spiss, men tenkte det kunne vært bedre enn Benz.

Men evt samme oppsett med Jese på topp kunne jo fungert bra ja. Syntes egentlig Jese burde hatt fast plass på laget fremfor Benzema slik som det er nå, men det kommer dessverre ikke til å skje.

 

Fikk Ronaldo 3 kamper? Det er jo helt utrolig. Da kan da bli spennende å se hvordan Ancelotti setter opp start 11'ern fremover. Burde vel bare sette Bale på venstresiden da kanskje?

Lenke til kommentar

Cristiano Ronaldo fyller 29 år idag :fun:
Syntes denne mannen fortjener en hyllest på bursdagen sin etter en fantastisk sesong! Tror ikke det er mange som forstår hvor mye motgang og press han har levd under og fortsatt har hengende over seg. Han er en av de mest hardtarbeidende fotballspillerne gjennom tidene, og gir oss så ekstremt mange store øyeblikk. Han vil fortsette å gi alt for fansen og jobbe med å bli ennå bedre til siste dag på banen. All ære til denne fantastiske idrettsmannen!

Gratulerer med dagen, Cristiano! :)

 

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...