Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Khedira er som sagt ute med skade nesten resten av sesongen. En overgang nå virker lite sansynnelig, men han var en tilhenger av Mourinho og kontrakten hans går ut i 2015. Real Madrid bør ikke selge han og jeg er rimelig sikker på at Ancelotti ønsker å beholde han, men vet aldri med Perez.

 

Khedira er ellers en fysisk sterk spiller, meget god lagspiller og egentlig ganske rask. Enormt god til å komme på dype løp, men desverre nærmest talentløst til å avslutte. Beste beskrivelsen ellers er at han er en boks til boks-spiller.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager sent svar.

 

Startoppstilling: Diego López, Varane, Pepe, Benzema, Bale, Xabi Alonso, Carvajal, Arbeloa, Jesé, Di María, Illarra. :p

 

http://www.marca.com/en/football/2013_14/laliga/matchday_25/rma_elc/online.html

 

Real Madrid leder 2-0. Bale scorte akkurat et sinnsykt mål! Herregud.

 

EDIT: Her er målet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=_816TUZXu1A

Endret av Nicida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen, jeg kan kan virke sur, bortskjemt og alt det der. Men Bale irriterer meg.

 

I dag var han igjen svak hele kampen. Eneste positive han gjorde i første omgang var da skuddet hans ble blokkert etter han ble spilt gjennom av Benzema. Her viste han farten sin og han var uheldig som ikke fikk til en ordentlig avslutning. (skal sies at han burde skutt med høyre, men skal ikke kritisere han for mye i denne situasjonen)

 

I andre omgang var han svak også, og han fikk litt buing når han avsluttet 15 meter utenfor og over. Fortjent etter min mening, selv om jeg egentlig er sterkt imot buing på egne spillere.

 

Så kommer dette enorme målet hans, som ja, er helt sykt. Men det uroer meg at han er såpass svak mot en relativt dårlig motstander på bortebane, og det spesielt i en kamp CR ikke spiller. Ja, han har bare vært i landet i ca 6 måneder, kan ikke spansk osv, men det er snart på tide å se bedre banespill av han.

 

Modric som mange sammenligner han med pga likheter med overgangsidspunkt og lignende er jeg egentlig ikke med på. Modric var aldri svak når han spilte i fjor, noen ganger var han god og noen ganger relativt anonym. Det sistnevnte ofte da han spilte som en 10er eller de få gangene han spilte på kanten. I februar og utover spilte han bra og i år har han vært glimrende. Bale derimot har vært svak og anonym veldig ofte, men blir "reddet" ofte fordi han scorer.

 

Håper Bale kan motbevise meg, for han kommer til å være i klubben til Perez gir seg (som sikkert aldri skjer... snufs...).

 

rant over

Lenke til kommentar

Flott mål av Bale ja!

 

Helt enig i at han ikke har vært god nok ennå, men for meg så lar jeg han slippe unna pga lite kamper og treninger før overgangen til oss, litt problemer med skader, og at han kommer inn med ett helt vanvittig press med tanke på prislappen hans, på ett lag som har verdens beste fotballspillere og spiller på ett annet nivå enn han har gjort tidligere.

 

Er mange faktorer som spiller inn og gjør det vanskelig for han føler jeg. Noen ville kanskje hatt selvtillit nok til å takle det uten problemer, men det tror jeg ikke Bale har.

 

Jeg tror han kommer til å fortsette som han har gjort til nå hele denne sesongen, og bygge opp selvtilliten sin og bli mere trygg i laget mot neste sesong, hvor han får være med på oppkjøring og ikke kommer rett fra drama og forhandlinger for så å måtte prestere med ett slikt press som nå, og leverer nok en kjempe sesong neste år :)

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Schalke 04 mot Real Madrid i dag. Real Madrid har en dårlig statistikk på bortebane i Tyskland. Tror det stod at de hadde kun vunnet en kamp de siste 25 kampene med 18 tap så dette blir spennende.

Cristiano Ronaldo (vært borte en stund riktignok) er heldigvis tilbake og han er endelig ferdig med de 3 kampene han fikk som straff også. Svært viktig bortekamp mot Atlético Madrid til helgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...