Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ha vært. Modric, Carvajal og Marcelo spilte heller ikke, mens Pepe kom inn mot slutten. Viktig å ha mange spillere i god form før de skal spille mot Athletic Bilbao på bortebane. De vant jo mot Barcelona i fjor (1. Desember) og er på fjerdeplass i ligaen, så ikke enkel kamp.

 

edit: Ellers er det som Teipball sier, god kontroll bakover og midtbanen var heller ikke dårlig.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Var det for å hvile Benzema? Merkelig å bruke Isco som spiss uansett. Jese burde vel være bedre i den rollen evt? Men Isco passer jo ikke akkurat på kant heller, så det hadde jo blitt enda værre kanskje.

 

Benzema ble hvilt ja. Greit nok å bruke Jese på kant siden jeg synes det er der han er best, men merkelig å bruke Isco på topp og ikke Morata. Ser ut som tiden hans i Madrid er ferdig til sommeren. Kan ikke skjønne at en spiller som ble toppscorer i u21-em og som dunker inn mål i kvalikken til neste u21-em er fornøyd med å spille under 20 % av total spilletid, og det til og med i en sesong han ikke har vært noe skadet.

 

Tror Isco ble brukt fordi Ancelotti gjør det han kan for å holde han happy. Og at CA dermed setter han inn der han kan når han kan. Litt som Di Maria som jeg ikke synes passer som en av 3 på midtbanen, selv om han har spilt godkjent + der hittill.

 

Og som Nicida skriver. Athletic til helgen på Nye San Mames. Av det jeg husker har ikke Athletic tapt der enda.....

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Så hjelpeløst og forferdelig angrepsspill av Real Madrid. Benzema og Marcelo er til tider så ute å kjører at jeg ikke har ord. Nesten litt komisk. Resten av angrepet har ikke vært særlig bedre. Forsvaret har fungert greit nok.

 

1. Omgang er over nå. Tror det knapt har vært noen sjanser. Ikke mye samspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...