Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er du seriøs?

 

Hvis du så kampen, så må jeg heller rette det til deg; er du seriøs? Latterlig liten kontakt. Tok vel såvidt på armen og der var han rett ned. Neymar-overspilling på det beste det.

 

EDIT: Her har du en praktfull video så kan du helt sikkert bedømme selv om jeg er seriøs eller ikke:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bdW2WArWD88

 

Dersom han falt, var det pga. beinet, selv om det ser veldig tvilsomt ut. Ikke rødt som samtlige kommentatorer har påpekt.

Endret av Nicida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis du så kampen, så må jeg heller rette det til deg; er du seriøs? Latterlig liten kontakt. Tok vel såvidt på armen og der var han rett ned. Neymar-overspilling på det beste det.

 

EDIT: Her har du en praktfull video så kan du helt sikkert bedømme selv om jeg er seriøs eller ikke:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bdW2WArWD88

 

Dersom han falt, var det pga. beinet, selv om det ser veldig tvilsomt ut. Ikke rødt som samtlige kommentatorer har påpekt.

 

Jeg antar at du, som jeg, kan fotballreglene: Blir du fratatt en scoringsmulighet, så er det direkte rødt kort til den som forårsaket det.

Det er minimalt med kontakt, men det ER kontakt!

 

Fra mitt synspunkt burde Ramos, med sin rutine, ha latt han gå. Hva hadde Real tapt på det? 1 mål imot? So what? Helt på trynet idiotisk å by Galatasaray-spilleren på muligheten til å få han utvist.

Lenke til kommentar

 

Jeg antar at du, som jeg, kan fotballreglene: Blir du fratatt en scoringsmulighet, så er det direkte rødt kort til den som forårsaket det.

Det er minimalt med kontakt, men det ER kontakt!

 

Fra mitt synspunkt burde Ramos, med sin rutine, ha latt han gå. Hva hadde Real tapt på det? 1 mål imot? So what? Helt på trynet idiotisk å by Galatasaray-spilleren på muligheten til å få han utvist.

Poenget er at det er ikke scoringsmulighet når han ikke har kontroll over ballen.

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg antar at du, som jeg, kan fotballreglene: Blir du fratatt en scoringsmulighet, så er det direkte rødt kort til den som forårsaket det.

Det er minimalt med kontakt, men det ER kontakt!

 

Fra mitt synspunkt burde Ramos, med sin rutine, ha latt han gå. Hva hadde Real tapt på det? 1 mål imot? So what? Helt på trynet idiotisk å by Galatasaray-spilleren på muligheten til å få han utvist.

ja for han ble virkelig hindret av ramos der!

tulling

Lenke til kommentar

Poenget er at det er ikke scoringsmulighet når han ikke har kontroll over ballen.

 

Dette er jeg enig i.. Ballen spratt jo rundt omkring, men så lenge Galatasaray-spilleren er foran så blir det en tellende faktor. Og i dette tilfellet mener jeg Ramos burde vært mye smartere.

ja for han ble virkelig hindret av ramos der!

tulling

 

Mener du jeg skal gidde å komme med et konstruktivt svar når du begynner å namedroppe? Skjerp deg.

Lenke til kommentar

 

Jeg antar at du, som jeg, kan fotballreglene: Blir du fratatt en scoringsmulighet, så er det direkte rødt kort til den som forårsaket det.

Det er minimalt med kontakt, men det ER kontakt!

 

Fra mitt synspunkt burde Ramos, med sin rutine, ha latt han gå. Hva hadde Real tapt på det? 1 mål imot? So what? Helt på trynet idiotisk å by Galatasaray-spilleren på muligheten til å få han utvist.

 

Fratatt scoringsmulighet uten kontroll over ballen samt slenger seg som en unge som samtlige har påpekt? Var ikke mye scoringsmulighet der, gitt. Gi deg, du har videoen her på siden og enda kverulerer du. Enig at Ramos kunne spilt smartere der da risikoen er der, men vi diskuterer hendelsen i ettertid.

 

Over til kampen: Mye feildømming av dommeren denne kampen, både feil rødt, kan fort ha vært straffe til RM (I hvert fall IKKE gult til Arbeloa).

 

Men, RM spilte UTROLIG farlig med kontring. Skakkjørte Galatasaray til tider, og så utrolig lovende ut. Dog overrasket over resultatet mtp. rødt kort.

 

Endelige resultat:

 

Real Madrid 4 - 1 Galatasaray

 

Mål av: Bale, Arbeloa, Di Maria, Isco og Bulut!

 

Ha en god kveld videre, det vil i hvert fall jeg ha :)

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

 

Fratatt scoringsmulighet uten kontroll over ballen samt slenger seg som en unge som samtlige har påpekt? Var ikke mye scoringsmulighet der, gitt. Gi deg, du har videoen her på siden og enda kverulerer du. Enig at Ramos kunne spilt smartere der da risikoen er der, men vi diskuterer hendelsen i ettertid.

 

Jeg er enig i at han overspiller, men det er også kontakt. Så fra mitt ståsted rødt kort. Ferdig med saken.

 

 

ja er det jeg sier, han toucher såvidt bulut med hendene. har sett videoen mange ganger nå.

er jo ikke riktig rødt kort når han filmer ?

 

Jeg håper du er klar over at hvis du sier han er borti, ergo får han i ubalanse, så er det 1 stk. rødt kort?

Er du enig eller uenig med deg selv?

Lenke til kommentar

Vil ikke direkte kalle det filming, men det er helt tydelig at han kunne holdt seg på beina. Men han forstår at han ikke har kontroll over ballen, og velger heller å hjelpe til litt med å gå i bakken. Slik jeg ser det iallefall.

Uansett, fornøyd med kampen idag! Mye bra spill, og godt resultat med tanke på at vi var 10 spillere mesteparten av kampen, og i tillegg var det Ramos som ble utvist, han er som regel en viktig spiller på banen.

 

Hala madrid :D

Lenke til kommentar

 

Jeg er enig i at han overspiller, men det er også kontakt. Så fra mitt ståsted rødt kort. Ferdig med saken.

 

 

 

Jeg håper du er klar over at hvis du sier han er borti, ergo får han i ubalanse, så er det 1 stk. rødt kort?

Er du enig eller uenig med deg selv?

 

Ingen grunn til å bli spydig når du selv sutrer litt lenger oppi tråden. ;) Greit du mener det var rødt, noen ser det slik noen ser det annerledes. Slik er vi. Ha en god kveld. -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...