Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvis Bareclona vinner begge El Clasicoene neste år eller vi vinner serien nå skal jeg bruke Barca logo som avatar i hele 2010

Hah, dette skal jeg huske. :D

Akkurat det tviler jeg ikke på. Skriver det ned på kalenderen eller noe.

Lenke til kommentar

Aaah El Clasico er orgasmisk. :p finnes ikke bedre underholdningskamper for en passiv supporter. Var noe surt med tanke på at vi til og med gikk opp i ledelsen, men skal ikke akkurat være spåkone for å skjønne at det ubrukelige forsvaret også vil lekke mot verdens beste offensive lag.

Lenke til kommentar
Hva er det som står på T-skjorten til Messi? Han viser det når han scorer 3-1.

The t-shirt reads 'Sindrome X Fragil', which is the name of a medical condition known in English as Fragile X Syndrome.

 

Fragile X Syndrome is a genetic problem that leads to emotional, mental, and sometimes physical problems in its sufferers, with some of its effects being compared with those of autism.

 

Messi treats the syndrome as a personal cause, having during last month spent a day in Barcelona with children who suffer from the affliction.

 

As the player himself explained, he suffered from hormonal problems as a child, and had he not received help he could never have been in a position to score a vital goal for one of the world's top clubs.

 

Players often talk about giving something back, and with tonight's show of publicity it looks like Messi is serious about doing just that.

Lenke til kommentar

Jeg skjemmes, skuffende at totalkollapsen kommer i det som hitill er årets nest viktigste kamp, men nå snubler man igjen mot et bedre lag. Stallen er ikke god nok mot de aller, aller beste, og det tror jeg den neste presidenten skjønner.

 

Man har plukket mye poeng i år til tross for dårlig spill, men det sier som jeg sa også mye om nivået i La Liga. Man taper ikke en hjemmekamp 2-6, samme hvem det er mot.

 

Ramos har gjort en god jobb med det han har tilgjengelig og bør definitivt fortsette neste år. Men en trenger et knippe nye spillere og en omorganisering her og der, spesielt på kantene.

 

Og jeg kjenner jeg blir forbanna når jeg tenker på at angrepsrekka sikkert er den samme neste år også. Her blir det statisk og kjedelig.

 

Poengmessig har man dog gjort en god sesong, bare synd Barcelona er så veldig mye bedre i år. Men når man ser på Barcelona-kampene og kampene mot Liverpool ser man vel også at "poengmessig" i La Liga ikke er noe å gå etter.

Lenke til kommentar
Nok et tap. 3-0 mot Valencia. Nå er det vel bare å la ungguttene få prøve seg og å sikre 3. plassen.

 

Sikre 3. plassen? Vi ender opp på 2.plass, etter like mange kamper spilt er det 15 poeng ned til Sevilla, og kun 9 poeng igjen, det er ikke mulig at vi går opp eller ned nå...

Lenke til kommentar

Må nok en gang minne om Canna, 2-0 målet til Valencia var et prakt eksemplar på hvordan han har utviklet seg som spiller. Isteden for å forhindre motspilleren, rygger han helt inn mot 16-meteren, og av den grunn velger motspilleren (Husker ikke helt hvem det var som skåret 2-0 målet) å skyte (logisk nok), en begredlig inngrepen av Canna!

Noe som også er typisk, er situasjonen etterpå, en Iker-tabbe, og av den grunn får ikke Canna noe som helst pepper på sin inngrepen.

 

Slike situasjoner har jeg sett nok av, ut med Canna!

 

Når det gjelder Gago så fortsatte han i sitt vante Tempo, og nok en gang kan vi skylde på hele laget, men Gago er av den typen som skal reise både laget og vår dominans/Ikke dominans spillemessig, og gang på gang beviser han at han ikke klarer dette.

Hvis Gago ikke forbedrer tempoet sitt med ballen, må også denne herremannen ut, for han forsinker hele laget.

Du kan godt skylde på at RM-laget vårt er stillestående og uten bevegelse, men pokker, når omsider Gago får slått den evindlige pasningen sin, så er det i et rom som allerede er sett/forbigått ;)

Lenke til kommentar
http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=13157

 

se på spillere som skal ut helt nederst.... Robben?

Altså det være en skrivefeil fra både Marca, As og Realmadrid.no, for jeg nekter å tru at Perez & Co ønsker en slik spiller vekk, alt annet ville jeg regelrett ledd av :!:

 

Men jeg er enig i stort sett alt av det Perez og Valdano foretar seg, eller ihvertfall gir antydninger til.

Dog tror jeg dette er vanvittig usannsynlig at kommer til å skje, det er snakk om en Revolusjon.

 

Jeg skulle helst likt å sett Javi Garcia ned på den "usikre" delen, for han må tåle å slite benken, sutring blir ikke akseptert. Dessuten føler jeg vi burde gi Ruud en ny sjanse, hvorfor i alle dager skal vi bare kaste han ut? Bare pga de evindlige skademarerittene han har gjennomgått? Nei, Real Madrid har både penger og støtteapparatet til å gjøre han sånn nogelunde fit-for-fight, men jeg tror neppe han kommer opp på det samme nivået som han tidligere har bevsit, men en sjanse er han selvsagt verdt!

Stiller også store spørsmålstegn til at De La Red er på lista over spillere som skal ut, jeg nekter å tru dette også, en potensiell folkehelt ;)

Når det gjelder Huntelaar så er jeg litt usikker på han, ber Perez & Co Ruud forsvinne så har vi ikke mange kort igjen å spille på, og å satse alle kort på å kjøpe en stjernespiss føler jeg blir litt Gambling (...På Høyt Nivå).

For min del så kan godt Guti forlate oss, som person er han gull verdt, men som spiller føler jeg han ikke har noe å tilføre. Gago har jeg tidligere sagt hva jeg mener om, og av den grunn håper jeg virkelig han blir solgt eller i det minste lånt ut til en fin klubb iforhold til å utvikle ræva si videre.

 

Alt i alt er jeg veldig positiv til Perez og Valdano, de ønsker virkelig å revolusjonere RM, noe jeg føler vi trenger, dog tror jeg dette er høyst usannsynlig eller evt blir å grave vår egen grav (Iom at vi ikke lenger en verdens metropol for spillere, bortsett fra en rekke Sør-Amerikanere, dog vet du aldri hvilke ord denne Perez kan få ut) :p

Lenke til kommentar

Vel, slik jeg har forstått det så vil Perez ha Robben ut fordi han er så usikker og skadeutsatt, og vil heller hente inn en klasseving som erstatning og som ikke er like skadeplaget. Selv er jeg skeptisk til dette, og siden Perez ikke har sagt noe offisielt enda, så er veldig mye av dette synsing, tror jeg. Visstnok, i følge rapportene, så vil Perez ha alle Nederlenderne ut av klubben, inkludert Robben. Selv vil jeg at vi beholder Robben, og har en bred og god nok stall som kan tåle skadefraværene hans.

 

Ellers blir jeg ikke så lei meg om de andre Nederlenderne forsvinner. Kunne godt se Nistelrooy ta en sesong til, men det blir nok en del benk på han hvis han har mistet litt av teften sin, men tror han har minst en sesong til hvor han kan spille på topp. Huntelaar blir vi nok ikke kvitt uansett, kan bare selge han til Nederlandske eller Spanke klubber.

 

Vil gjerne ha flere Spanske spillere inn i stallen, Negredo, Granero og Mata er tre spillere jeg gjerne kunne tenkt meg tilbake, men hvem av dem har mye å gjøre med hvilken trener og hvilket system vi spiller neste sesong. Spillere som må ut til sommeren er Saviola, Drenthe, samt Parejo ut på lån. Faubert drar tilbake til West Ham fra lånet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...