Moskus Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hei! Jeg har utviklet noen programmer, og noen av brukerne vil donere noen dollar til meg. Noe jeg synes er virkelig hyggelig av dem. Men hva egner seg til slikt? Paypal har jeg hørt mye bra om, men jeg har også fått med meg mye dårlig. Finnes det andre løsninger og bør jeg benytte meg av dem? Jeg tenker på en typisk "Donate here"-link på hjemmesiden...
Canute Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Selv har jeg aldri hatt problemer med paypal, har hørt skrekkhistorier om paypal derimot velger jeg å tro at paypal er mye bedre enn andre fordi det er så annerkjent.
pertm Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Når det er folk som skal donere til deg, hva kan du tape på det? Greit du kan miste de pengene de gir deg hvis paypal gjør noe slik at du ikke får dem. Ellers ville du vel neppe fått pengene. Paypal er ikke like sikker som en bank, men jeg vil tro det er greit nok.
Moskus Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Good thinking. Vi satser på at PayPal gjør jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå