Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!


Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det fine detaljer. Å ikke så vanskelig å se hvilken skuespiller det er. Filmen har vært en av mine favoritter i noen år.  

Dette er Badlands. Hvis det er rett, får jeg desverre ikke svart med ny tegning før i morgen kveld.

Å hvis noen føler for å ta en oppgave før den tid, er det greit.

 

Endret av ClarkGable
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det fremstår kult å ha Badlands blant sine favoritter, jeg er vanligvis ikke så begeistret for Malick, men synes den drømmende mystikken funker med Badlands.

On 3/13/2021 at 7:25 AM, ClarkGable said:

Ble en ny oppgave. Det sklei ut litt på fargebruken, men. Hvis godviljen legges til så.

 Du traff godt med den tegningen over ja.

Er det Terminator 2? Han fyren som er kvikksølv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (7 timer siden):

Det fremstår kult å ha Badlands blant sine favoritter, jeg er vanligvis ikke så begeistret for Malick, men synes den drømmende mystikken funker med Badlands.

Er det Terminator 2? Han fyren som er kvikksølv?

Det stemmer. Bra gjettet. Jeg var vel middels fornøyd med sluttproduktet selv.

Lenke til kommentar

Da må det være Lone Wolf and Cub.

 Samurai genren er en av de genrene jeg har minst kunnskap, dessverre.

Jeg kikket gjennom filmene til regissøren, å han har iallefall regissert en film i Zatoichi serien. Jeg har da bare sett den fra 2003, med Kitano ( Zatoichi).

Andre bra filmer jeg har sett er Harakiri, Throne of Blood. Men det er altså ikke stort jeg har å slå i bordet med. 

Men det er ålreit å ta noe som er litt utenom standar filmene da. Den støtter jeg.

Endret av ClarkGable
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det bare å begynne å se chambara (samuraifilmer), for der er det mye fett å plukke både nr det kommer til filmer med litt tyngde, men også i form av litt enklere exploitation. Lone Wolf & Cub er utvilsomt noe av det bedre, og alle de seks filmene står til klokkeklare seksere.

Endret av """
  • Liker 1
Lenke til kommentar
""" skrev (23 minutter siden):

Da er det bare å begynne å se chambara (samuraifilmer), for der er det mye fett å plukke både nr det kommer til filmer med litt tyngde, men også i form av litt enklere exploitation. Lone Wolf & Cub er utvilsomt noe av det bedre, og alle de seks filmene står til klokkeklare seksere.

Det høres ut som et godt tips. Jeg har det som et personlig mål å se mer i den sjangeren.

Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (4 timer siden):

Hmm, jeg drar ingen umiddelbar kjensel på noe her.
Men fint lekt med kontrastene i tekstur og flater.

Dette er fra en scene i filmen hvor mannen i hovedrollen har tatt i bruk en maske, så derfor ser han noe anderledes ut en i resten av filmen.  Dette er en amerikansk film, med en nordisk regissør.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...