Jump to content
Lidskjalv

Hvilken film? Tegnet!

Recommended Posts

Fet tegning, og umiddelbart veldig lett å kjenne igjen. Et mesterverk av en film.

• Like 1

On 3/4/2021 at 4:44 AM, ClarkGable said:

Det er ikke Motorsagmassakeren.

Greit gjettet i grunnen. Du har jo de scenene hvor han løper rundt i solnedgangen med motorsagen. Den scenen har en del av de samme elementene som dette bildet.

Evil Dead?

Og filmen fikk nærmest kultstatus allerede et par timer etter at den ble utgitt, noe som virkelig er fortjent.

• Like 1

Leonardo blødde etter å ha skjært seg, men gjennomførte hele scenen, blodig. Litt morsomt når han forteller om Tarantino sin reaksjon bak kamera.

86FD5F6C-96E2-46B9-98B8-BA29242A6D26.png.32dbfb50ed71ff81055e0cf648882e74.png

• Innsiktsfullt 1

9 hours ago, Laughing Man said:

Riktig

Fd75be2565dbdcd6d0e5ab707310fc442f5b8c6f.jpg.b0b440c9b931599bb2f2d509d4cd90a3.jpg

Det var lett å kjenne igjen DiCaprio ja :)

Da må jeg altså tegne en filmscene...den kommer, om ikke øyeblikkelig. Har noen tips til et enkelt og gratis tegneprogram? Eller kanskje jeg gjør det for hånd..

Ups, leste reglene nå. Da kommer den litt kjappere!

Edited by Hapi70
  • Like 1

Hapi70 skrev (1 time siden):

Det var lett å kjenne igjen DiCaprio ja :)

Da må jeg altså tegne en filmscene...den kommer, om ikke øyeblikkelig. Har noen tips til et enkelt og gratis tegneprogram? Eller kanskje jeg gjør det for hånd..

Ups, leste reglene nå. Da kommer den litt kjappere!

Jeg har akkurat testet et nytt program som fungerer fint for Ipad. Vet ikke hva du bruker. 

Har Zoomfunksjon så en kan plotte inn detaljer. Tidslimiten på 2 timer vil jeg si er litt urealistisk men. 

42A1933C-3BCA-4E6F-862A-9B80CD0B2E40.png

Edited by ClarkGable

6 minutes ago, ClarkGable said:

Jeg har akkurat testet et nytt program som fungerer fint for Ipad. Vet ikke hva du bruker. 

Har Zoomfunksjon så en kan plotte inn detaljer. Tidslimiten på 2 timer vil jeg si er litt urealistisk men. 

42A1933C-3BCA-4E6F-862A-9B80CD0B2E40.png

Takk, men jar ikke iPad eller noe annet avansert, kun mobil og pc, så gjorde det for hånd. Syns det var vanskelig å tegne på pc sist jeg prøvde. Og ja, tidsfristen er litt knapp :)

Slurvete skisse med kulepenn (hadde ikke noe annet akkurat nå siden jeg nettopp har flyttet og alt er pakket ned). IMG_20210307_020042.thumb.jpg.9cc31874c05d75ec136a3926ae68fe3a.jpg

• Like 4

Hapi70 skrev (1 minutt siden):

Takk, men jar ikke iPad eller noe annet avansert, kun mobil og pc, så gjorde det for hånd. Syns det var vanskelig å tegne på pc sist jeg prøvde. Og ja, tidsfristen er litt knapp :)

Bare artig at det kommer en svar oppgave. Jeg får se om jeg begynner med en tegning igjen snart. Det verste for meg er å finne noe jeg kan tegne, da jeg er dårlig påmåmtegne ansikter, små detaljer etc.

Jeg gjetter Dead Man. Med Johnny Depp. Da legger jeg også press på meg selv til å lage en ny tegning.  Med en noe utvidet svarfrist.

Edited by ClarkGable

1 minute ago, ClarkGable said:

Jeg gjetter Dead Man. Med Johnny Depp. Da legger jeg også press på meg selv til å lage en ny tegning. 

Riktig det!

• Like 1