Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!


Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laughing Man skrev (45 minutter siden):

John Candy

v78GDHq.gif

Absolutt helt korrekt. 

Forsøkte meg på to ulike (samme bildet) men der man med liten "suksess" inkluderte folkene i bakgrunnen, det ble, for knotete og nei, får prøve å finne en litt vanskeligere oppgave neste gang, men var faktisk litt moro å lage paint tegninger etter klokka to på natta. Tviler på at det blir noe av det i natt, men en vet aldri.

Lenke til kommentar

Der var jeg heldig, for hadde egentlig tenkt å ta kvelden, men var nå spent på om jeg rakk neste oppgave. Og jommen meg gjorde man så det, og minner meg på at en kanskje burde prøve å få tegnet noen animerte film babes, da din av Adrienne, definitivt inspirerer til å forsøke på det fremover.

Men har jo da allerede et par ferdiggjorte liggende på lur, og tja, prøver å ta en litt "vanskeligere" oppgave denne gang:

qBwCxcA.png

Lenke til kommentar

Beklager forsinkelsen. Hadde tenkt å slenge ut et hint eller to (må være ærlig, å lage et bilde nummer 2 eller 3 fra filmen vi skal frem til, det hadde ikke entret tankene i går) men siden nettet lå nede i morgentimene, og er først nå at ting virker å returnere til normalen. 

Kan jo alltids lage et nytt bilde-hint, men lurer på om det ikke går greit å bare slenge ut et par hint om fyren/karakteren ovenfor i stedet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg prøver meg på et par hint om fyren/karakteren ovenfor:

Vi kan jo starte opp med at det er ikke snakk om en skuespiller der var for ofte å se i de mer heroiske/sympatiske roller, og er vel kanskje best kjent for det stikk motsatte.

Likevel, vi snakker om ei skikkelig karakterskuespiller, som jo muligens er best kjent for action bidragene sine, men debuterte allerede med ei større innhopp, da i en av de store kult-klassikerne fra tampen av 70-tallet. Og allerede der gjorde han seg meget godt bemerket. Og selv om hans fysiske utseende, muligens ikke virker spesielt truende, da ved første øyekast, så kommer det jo tydelig og klart frem at dette er ikke en fyr man bare avfeier og snur ryggen til, for det vil i så fall bli det siste man gjør. 

Rollefiguren/filmen vil skal frem til er nok ikke like kjent som debuten, men karakteren er så gjennomført latterlig slesk, og få kan matche ei like slimete og heftig trolle-fjes som det skuespilleren/karakteren byr så til de grader opp til, i det han forsøker å sjekke opp ei søt flyvertinne inne på et kjøpesenter.

Når det så slår feil, ja da gir han jaggu meg ikke opp, og stalker dama gjennom kjøpesentret og ned i et garasjeanlegg, der han nok en gang får avslag, og som et siste "desperat" forsøk i å "sjarmere" sin utkårede, smeller han til med ei lite hyggelig sjekke-replikk og, ja, sjokkerende nok, så det ble ikke noen date på han den dagen.

Lenke til kommentar

Ålreit, vi har riktig mann, men mangler filmen, så prøver igjen på et siste hint, og om ingen har svart i løpet av de neste timene, er det bare for noen annen å starte/legge ut ei ny oppgave:

Filmen vi skal frem til er vel for mange, selve definisjonen på alt man kan forbinde med ei eksplosiv og ellevill 80-talls actionfilm, og er vel en av de aller beste eksemplene på over-the-top underholdning fra det tiåret.  

Lenke til kommentar
Delvis skrev (Akkurat nå):

Så nyligen Commando, var det den?

Commando (1985) og karakteren Sully (David Patrick Kelly) er riktig. 

Kort og liten rolle, for ei kortvokst og liten kar, men likevel en som virkelig vet å stjele de få scenene han er med i, og innsatsen som den slimete jappe-skurken Sully fra Commando, er selvfølgelig intet unntak. 

DS59yVO.gif

Personlig er nok Luther fra The Warriors et par hakk over, en skikkelig nasty fyr, men Sully er så gjennomført sleip og sleazy type, men umulig å mislike slike skurke-skuespillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...