Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!


Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Dæven, denne må jeg få tatt en nærmere kikk på. Virker som ei meget artig og kul tråd, og ser jo at lista blir lagt meget høyt her.

Har noe "erfaring" med en "lignende" bilde-tråd, men da en hvor man skulle tegne ting, vel, ganske kjapt og ikke så viktig med "kvaliteten", bare det var nok til at folk gjenkjente hvilken film "kunstverket" var inspirert fra.

 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Burde jo ha tatt oppgaven i går, men da hadde man ingen ideer eller ferdiggjorte bilder tegnet og klart, så er spent på hva man får bryne seg på i neste oppgave, for har jo virkelig forsøkt å "finpusset" paint-ferdighetene i natt, og nei, har virkelig savnet denne type bilde-oppgaver. 

Haha! Gleder meg å høre, da jeg forsøkte starte opp tråden sist, hadde jeg kun tilgang på paint via mitt lokale bibliotek, om jeg gjettet riktig, måtte jeg sette av litt tid på dagen til å stikke innom, og tegne opp, det var et lyspunkt i en heller stusslig tilværelse, det står heldigvis bedre til nå.
Ser frem til å gjette hvilke filmer de kommende kunstverkene tilhører.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det som jo er veldig moro, er at øvelse gjør "mester", og er allerede i gang med mitt andre "mesterverk", og ser jo at det går seg til med tanke på det å legge ned litt tid i detaljer og farger osv, og ting bedrer seg litt for hver gang, og selv om det tvilsomt blir noe enormt stykke kunst, så burde jo bildene være absolutt mulige å gjenkjenne, vil jeg nå håpe da.

Høre på musikk, ta seg en matbit og painte i vei, nei, det er faktisk ikke så gæren måte å slå ihjel litt tid om en har mulighet og lyst til den slags. Klart, burde jo ha forlengst tatt i bruk Photoshop eller andre verktøy, men paint er liksom noe helt nostalgisk over.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke meningen å stresse/mase, men hvordan er reglene, da med tanke på tidsfrist fra en har fått bekreftet rett svar, til det å måtte levere inn ei ny bildeoppgave? 

Ser via første siden, der det skrives at 2 timer er fristen nestemann har på seg, men er det blitt forandret eller oppjustert/nedjustert de senere årene?

Lenke til kommentar

Tøff tegning, og tja, får vel bare prøve å gå etter det første som slo meg, når man så den, og da gikk tankene rett mot ei film/filmscene man ikke har sett på snart to tiår, men kan det være han politimannen som blir fastbundet på et lager, og senere torturert (ene øret blir kuttet eller skutt bort av Michael Madsen) i Tarantinos Reservoir Dogs? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...