Gå til innhold

Ny Politisk Bevegelse Dannet!


Anbefalte innlegg

Spørs nok om det er så lurt på sikt. I vår del av verden har jo ressursterke minoriteter vært enda mer hatet enn ressursvake minoriteter. Man husker jo hvordan det gikk med jødene.

6735512[/snapback]

Trodde aldri du og jeg kunne være enige, jeg :wee: Nå har du endelig begynt å ta til fornuft :tease:

6735696[/snapback]

Er det fornuftig å mene at får å unngå problemer bør man holde minoriteter nede utdannings og velferdsmessig?

 

Eller missforstår jeg dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørs nok om det er så lurt på sikt. I vår del av verden har jo ressursterke minoriteter vært enda mer hatet enn ressursvake minoriteter. Man husker jo hvordan det gikk med jødene.

6735512[/snapback]

Trodde aldri du og jeg kunne være enige, jeg :wee: Nå har du endelig begynt å ta til fornuft :tease:

6735696[/snapback]

 

Jeg er da kjent for mine sterkt innvandringskritiske meninger. Problemet er ikke at innvandrere er dumme eller slemme. Problemet er at mennesket genetisk sett er skapt for å leve sammen med andre mennesker med relativt like gener som seg selv. Det er faktisk et par kontroversielle forsker som har begynt i å spekulere i om flerkulturelle samfunn ødelegger moralen. Når man lever sammen med folk med gener som er relativt like sine egne,så vil man instinktivt oppføre seg relativt moralsk i forhold til mer flerkulturelle samfunn, fordi man ved å oppføre seg moralsk fremmer sine egne gener. Det er selvfølgelig også andre grunner til umoralsk oppførsel, men å gjøre samfunnet flerkulturelt skaper bare enda en faktor som bryter ned moralen.

 

Til dette kommer det faktum at hvite genetisk sett mer mer emaptiske enn mange andre. Bare se på østasiatene, det er ikke mye medfølelse for folk utenfor ens egen nære familie der i gården.

Lenke til kommentar
Spørs nok om det er så lurt på sikt. I vår del av verden har jo ressursterke minoriteter vært enda mer hatet enn ressursvake minoriteter. Man husker jo hvordan det gikk med jødene.

6735512[/snapback]

Trodde aldri du og jeg kunne være enige, jeg :wee: Nå har du endelig begynt å ta til fornuft :tease:

6735696[/snapback]

 

Jeg er da kjent for mine sterkt innvandringskritiske meninger. Problemet er ikke at innvandrere er dumme eller slemme. Problemet er at mennesket genetisk sett er skapt for å leve sammen med andre mennesker med relativt like gener som seg selv. Det er faktisk et par kontroversielle forsker som har begynt i å spekulere i om flerkulturelle samfunn ødelegger moralen. Når man lever sammen med folk med gener som er relativt like sine egne,så vil man instinktivt oppføre seg relativt moralsk i forhold til mer flerkulturelle samfunn, fordi man ved å oppføre seg moralsk fremmer sine egne gener. Det er selvfølgelig også andre grunner til umoralsk oppførsel, men å gjøre samfunnet flerkulturelt skaper bare enda en faktor som bryter ned moralen.

 

Til dette kommer det faktum at hvite genetisk sett mer mer emaptiske enn mange andre. Bare se på østasiatene, det er ikke mye medfølelse for folk utenfor ens egen nære familie der i gården.

6735743[/snapback]

 

 

er det dette som kalles å legge ut åte :roll: ja ja.. får vel se hvem som biter på...

Lenke til kommentar

 

er det dette som kalles å legge ut åte  :roll:  ja ja.. får vel se hvem som biter på...

6735809[/snapback]

 

Slettes ikke, jeg står faktisk for de meningene. Merk at jeg ikke hevder at noen raser er mindreverdige som sådan. Selv om østasiatene er lite empatiske og hensynsløse, så er de mer intelligente og arbeidsvillige enn hvite.

Lenke til kommentar
Er dere for legalisering og regulering av Cannabis?

6735853[/snapback]

Ifølge partiprogrammet deres:

 

Avgiftene på alkohol og tobakk skal holdes på dagens nivå. Ingen nye rusmidler skal legaliseres. Tobakk vil forbys i det prosentandelen av nordmenn som røyker faller under 5%. Inntil da vil vi bare drive holdningsskapende arbeid.

 

Se link i førsteposten.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

er det dette som kalles å legge ut åte   :roll:  ja ja.. får vel se hvem som biter på...

6735809[/snapback]

 

Slettes ikke, jeg står faktisk for de meningene. Merk at jeg ikke hevder at noen raser er mindreverdige som sådan. Selv om østasiatene er lite empatiske og hensynsløse, så er de mer intelligente og arbeidsvillige enn hvite.

6735843[/snapback]

 

Har du noen litteratur eller vidre lesning på dette området?

Lenke til kommentar

 

er det dette som kalles å legge ut åte   :roll:  ja ja.. får vel se hvem som biter på...

6735809[/snapback]

 

Slettes ikke, jeg står faktisk for de meningene. Merk at jeg ikke hevder at noen raser er mindreverdige som sådan. Selv om østasiatene er lite empatiske og hensynsløse, så er de mer intelligente og arbeidsvillige enn hvite.

6735843[/snapback]

 

Har du noen litteratur eller vidre lesning på dette området?

6738086[/snapback]

 

Det at de er mer intelligente, det har blitt dokumentert blant annet i "Bell Curve". Det at de er mindre empatiske er dog bare min gjetning :) Jeg er dog rimelig sikker på at det er slik. :tease:

Lenke til kommentar

Det at de er mer intelligente, det har blitt dokumentert blant annet i "Bell Curve". Det at de er mindre empatiske er dog bare min gjetning :) Jeg er dog rimelig sikker på at det er slik.  :tease:

6738144[/snapback]

 

Ah, så mesteparten av denne gendiskusjonen er bare ren synsing fra deg? :D

6738259[/snapback]

 

han trodde vel dette var en del av opptaksprøven til DLF :!: ...skulle vel ikke ha noen videre problemer med opptaket vil jeg tro :thumbup:

Lenke til kommentar
Slettes ikke, jeg står faktisk for de meningene. Merk at jeg ikke hevder at noen raser er mindreverdige som sådan. Selv om østasiatene er lite empatiske og hensynsløse, så er de mer intelligente og arbeidsvillige enn hvite.

 

Jeg tror du vil finne miljø, skikker og oppvekstkår viktigere enn raser egentlig.

 

S,

Lenke til kommentar
Spørs nok om det er så lurt på sikt. I vår del av verden har jo ressursterke minoriteter vært enda mer hatet enn ressursvake minoriteter. Man husker jo hvordan det gikk med jødene.

6735512[/snapback]

Trodde aldri du og jeg kunne være enige, jeg :wee: Nå har du endelig begynt å ta til fornuft :tease:

6735696[/snapback]

 

Jeg er da kjent for mine sterkt innvandringskritiske meninger. Problemet er ikke at innvandrere er dumme eller slemme. Problemet er at mennesket genetisk sett er skapt for å leve sammen med andre mennesker med relativt like gener som seg selv.

6735743[/snapback]

vel... fra et genetisk/evolusjonsmessig synspunkt så er det å forvente at vi instinktivt favoriserer mennesker med mange av de samme genene som oss. Det er greit. Men derfra til å si "vi er skapt for å leve sammen med andre mennesker med relativt like gener som seg selv" er et ganske stort hopp. Selv om det er en instinktiv favorisering av de som er gentisk nærme, så betyr ikke det nødvendigvis en instinktiv negativ holdning til de mennesker som ikke er aller nærmest. Alle mennesker er genetisk nære, så man kan like gjerne vente en instinktiv positiv holdning til alle mennesker. Ved å være positive til alle våre medmennesker, så vil vi hjelpe 99.9% av våre egne gener til å spre seg.

 

Du gjør med andre et ganske stort hopp i logikken, og etterlater deg et hull som bør fylles.

 

For øvrig svarte du ikke på spørsmålet mitt. ;)

Lenke til kommentar

Morsomt med et nytt parti. Nå har jeg ikke lest partiprogrammet så jeg aner ikke hvilke saker jeg er enig med partiet i, men om ikke annet så er det godt at de prøver å lage litt politisk røre. Det trengs litt flere utenforstående i norsk politikk som ikke har en lang partihistorie å dra på og kan foreslå med friske løsninger som de tradisjonelle partiene er for sirompa og konservative for.

Lenke til kommentar

Vi er fortsatt veldig få. Bevegelsen er nyoppstartet. Vi er ennå bare 3 medlemmer, men har flere som mailer oss og som er interisserte.

 

Og jeg vil tro at ny webside(mer seriøst, med .no domene og slikt) kommer etterhvert som vi får penger til det. :)

 

Jeg selv er bare 17 år, så muligens jeg starter et form for lokalt ungdoms lag ellernoe. De andre er vell noe mellom 20-30.

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...