Gå til innhold

1.12 i morra!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Gleder meg som faen. Kommer nok til å få en del juling i BG's men :D 1 RPserver vs. 4 PVP liksom. World PvP blir også knall. Husker raidsa som foregikk på tarren mill osv. Drit moro

6727467[/snapback]

Hvilken server spiller du på? Tror forresten ikke det blir noe mer raiding i Tarren Mill pga. 1.12, heller mindre. ^^

Lenke til kommentar
Gleder meg som faen. Kommer nok til å få en del juling i BG's men :D 1 RPserver vs. 4 PVP liksom. World PvP blir også knall. Husker raidsa som foregikk på tarren mill osv. Drit moro

6727467[/snapback]

Hvilken server spiller du på? Tror forresten ikke det blir noe mer raiding i Tarren Mill pga. 1.12, heller mindre. ^^

6727498[/snapback]

Men derimot så blir nok Silithus og EPL en "warzone"

Lenke til kommentar

jeg er særdeles lat når det kommer til addons. Dem få addonsene jeg bruker har jeg bare trykket på load out of date og det har stort sett fungert bra hittil. Om det oppstår et problem i en situasjon pleier jeg å lukke øynene og late som ikke noe i håp om at problemet skal forsvinne hehe.

 

Og som warrior ser jeg ikke nødvendigheten av raid assist uansett:) Ikke noe vits for meg å se MT target eller hvor mye liv alle i raidet har. Det er jackshit jeg kan gjøre med det uansett hehe. Raidleder snakker alltid om den nyeste CT-RA som alle må ha og hvor bra den er osv.. (har er forøvrig MT), men jeg bare gjør meg liten og holder godt kjeft, så er det ingen som legger merke til at jeg ikke har raid assist:)

 

Litt OT, men poenget her er at man trenger neppe leste ned update av addons hele tiden

Lenke til kommentar
jeg er særdeles lat når det kommer til addons. Dem få addonsene jeg bruker har jeg bare trykket på load out of date og det har stort sett fungert bra hittil. Om det oppstår et problem i en situasjon pleier jeg å lukke øynene og late som ikke noe i håp om at problemet skal forsvinne hehe.

 

Og som warrior ser jeg ikke nødvendigheten av raid assist uansett:) Ikke noe vits for meg å se MT target eller hvor mye liv alle i raidet har. Det er jackshit jeg kan gjøre med det uansett hehe. Raidleder snakker alltid om den nyeste CT-RA som alle må ha og hvor bra den er osv.. (har er forøvrig MT), men jeg bare gjør meg liten og holder godt kjeft, så er det ingen som legger merke til at jeg ikke har raid assist:)

 

Litt OT, men poenget her er at man trenger neppe leste ned update av addons hele tiden

6727626[/snapback]

 

Nå gjør raid assist LITT mer enn å bare vise raidet og hvem som er MT og så videre... Hva med div warnings, attack calls, votes, etc? Det er en grunn til at _alle_ grupper bruker mod'en..

Lenke til kommentar
Nå gjør raid assist LITT mer enn å bare vise raidet og hvem som er MT og så videre... Hva med div warnings, attack calls, votes, etc? Det er en grunn til at _alle_ grupper bruker mod'en..

 

joa vet jo det, men jeg får faktisk opp warnings uten å ha raidassist. Og bid osv går også greit uten. votes har jeg aldri vært med på.

 

Det jeg sier er at jeg har vært med på 6-7 gjennomkjøringer av MC og har til dags dato ikke trengt raid assist. Vi har ikke tatt ned raggy, men det er ikke pga manglende raid assist hehe.

Lenke til kommentar
Er en hel haug med bugs (som vanlig) i patchen. F.eks kan du ikke spise eller drikke i Eastern Plaguelands, UBRS er bugga slik at porten åpner seg ikke etter at man har drept Rend m.m.

 

Dette r sinnsykt digg for min del. Jeg er bare ute etter valorskuldrene i UBRS og da kan jeg leave raidet på "lovlig" måte om rend ikke dropper dem...wow...la meg komme meg hjem å utnytte situasjonen:)

Lenke til kommentar
Er en hel haug med bugs (som vanlig) i patchen. F.eks kan du ikke spise eller drikke i Eastern Plaguelands, UBRS er bugga slik at porten åpner seg ikke etter at man har drept Rend m.m.

6727659[/snapback]

 

Hvordan vet du dette? Er jo ingen servere som er oppe enda.

6727678[/snapback]

US antagelig, men sånt blir som regel hotfixa på under en time, etter en rask DC fra servern så er dette fiksa.

Lenke til kommentar

Men derimot så blir nok Silithus og EPL en "warzone"

 

blir dette som å hoppe ned i pvp arenaen i STV?

 

Hva skjer med text farming da ^^

 

Jeg er i silithus nå, er ver 600 horder der som eier meg når jeg logger på tenker jeg.

Og hvorfor er det 2300 horder som har legendary og full t2 på en server.

Alle fete våpen jeg ser er på en horde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...