Gå til innhold

1.12 i morra!


Anbefalte innlegg

Er en hel haug med bugs (som vanlig) i patchen. F.eks kan du ikke spise eller drikke i Eastern Plaguelands, UBRS er bugga slik at porten åpner seg ikke etter at man har drept Rend m.m.

6727659[/snapback]

 

Hvordan vet du dette? Er jo ingen servere som er oppe enda.

6727678[/snapback]

 

Fordi jeg spiller på US servers også, og de ble patcha i går, og jeg sjekket Bugs forumet til WoW.

 

Spesielt denne tråden er det interessant å lese: Known Issues with 1.12

Endret av ØysteinT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg som faen. Kommer nok til å få en del juling i BG's men :D 1 RPserver vs. 4 PVP liksom. World PvP blir også knall. Husker raidsa som foregikk på tarren mill osv. Drit moro

6727467[/snapback]

Hvilken server spiller du på? Tror forresten ikke det blir noe mer raiding i Tarren Mill pga. 1.12, heller mindre. ^^

6727498[/snapback]

 

 

Spiller på Argent Dawn ;) Og nei, jeg tror heller ikke det blir battles på Tarren Mill, men at det blir noe som ligner på det ikkesant. Altså Silithus of EPL.

Lenke til kommentar
Når de har brukt så lang tid på denne patchen, er det elendig at den fortsatt er full av bugs

6728245[/snapback]

Bugs vil det alltid være, alltid noe man ikke klarer og oppdage med en gang. Dette er forsåvidt greit, så lenge de fikser det og. ;)

 

De burde vel være fikset på EU når de allerede er kjent ja.

6728162[/snapback]

 

Hvis du ser på en del av de 'known issues' så er det bugs som de har vist om siden 1.11 og lengre, men som ikke har blitt fikset enda.

6728222[/snapback]

Gjelder ikke dette bare US? Siden det står på det amerikanske forumet?

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Rundt da ja, men noen realms kommer nok opp før, og noen etter.

 

Noen her som har en link til en plass du kan laste ned patchen raskt? I tilfelle, PM meg. :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...