Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer


Ohny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette er nevn på forumet. men. Jeg kjøpte en p990i med nyeste firmware selv om jeg har lest om masse trøbbel på den. Vart sånn passe fornøyd  da den egentlig oppfører seg ok(noen reboot blir det på en såpass avansert mob).Det som irriterte meg mest var de trege menyene og generell navigering i menyene. Nå er jeg superfornøyd etter at jeg leste om video trikset som gjør mobilen mye mye raskere. Er nesten som en ny mobil! Dette må prøves. venter på andre kommentarer og erfaringer med dette trikset.

 

 

 

 

 

 

Så vidt jeg vet er det bare med flippen du kan sette på lydløs fort. Med C tasten eller # tasten. Ingen av disse tastene fungerer til det uten flipp ;)

7831675[/snapback]

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

7837488[/snapback]

Dette med treg navigering og trege menyer er fikset med et eget gratis program.Det du nevner med å starte video er det slutt på nå.Når du skal f.eks skal åpne meldinger,kontakter skal det starte på 100/sek og menyene veksler fortere enn øye kan oppfatte.Gjør det ikke det er den satt opp feil.

Lenke til kommentar

Sliter med å få gmail til å fungere. Får sendt mail men ikke mottatt. Har trippetsjekket instillingene etter guiden til en her på forumet.

Det utrolige var at det funket supert før jeg tok oppdateringen av firmware'n på telefonen.

Noen som har forslag til å få det til å fungere?

Lenke til kommentar

Opplever til stadighet at jeg ikke mottar meldinger eller samtaler, før jeg restarter telefonen. Etter å ha lagt merke til at det har vært "alt for " stille over en periode gjør jeg dette og da raser det boksatavelig talt inn meldinger og mobilsvarvarsler. Noen andre som har samme probelem med denne telefonen? Bruker NetCom. Har siste SW

Lenke til kommentar

Hei

Jeg føler behov for å si at jeg er svært fornøyd med telefonen. Bruker den som radio og mp3-spiller i tillegg. Den hadde det med å restarte den første uka, men nå har jeg Fw R9EA001(telefonen) og den restarter aldri. Jeg bruker sms, telefon, NRK Teksttv (java), Mig33 (Java msn-klient) , Opera mini og Putty. Det hender jeg må restarte pga. at Java ikke vil starte. Men da har den kjørt i 5-6 dager. Kanskje jeg har vært heldig med minm kjøpte den i august. Bruker både med og uten flipp (forandring fryder).

 

Måtte bare skrive noe, siden det er så mange som har problemer med sin.

 

-j-

Lenke til kommentar

Har siste FW, men hadde fremdeles problemer med at den kunne slå seg av når jeg skulle svare på inngående samtaler. Har fjernet flippen og nå fungerer den smertefritt. Flippen var bare i veien uansett.

 

Har ellers installert Handy Tools fra Epocware som er gull verdt! Spesielt Handy Safe som har kontroll på alle mine passord. Glimrende at det også fulgte med desktop versjon, slik at jeg både har passordene på PC og mobilen - i tillegg til at jeg kan synce dem mot hverandre.

 

Hjemme chatter jeg på MSN via Wlan og Agile Messenger.

 

Har Telenor Proffnett på jobben, men foreløpig har de ikke kommet med UIQ 3 versjon, kun UIQ 2.

Telenor bør skjerpe seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...