Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer


Ohny

Anbefalte innlegg

Hei har også en p990I, er det noen av dere som har hatt problemer med dokkingporten til telefonen der en dytter inn lader og handsfree, på min er det så elendig kontakt at jeg sliter med å få ladet den og den skifter hele tiden far handfri til håndholdt hvis jeg setter i øreproppene, dette er for dårlig for en slik tlf, og at den i tilleg er treg og noe ustabil gjør ikke ting noe bedre, skikkelig skuffa over denne, hadde store forhåpninger siden jeg har hatt p910 som jeg var kjempe fornøyd med.

7709235[/snapback]

Sorry, du må nok levere den på service. Har selv fått bytta bunnkontakt pga ovenstående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp her nå. Skal installere Wayfinder Earth Beta på P990i, men filen jeg laster ned er en .sisx fil, som verken PC-Suite eller mobiltelefonen gjenkjenner. Hvis jeg bytter filnavn til .sis blir filen bare "skadet". Hvordan får jeg installert denne .sisx filen? ;)

7808815[/snapback]

Jeg hadde det samme problemet i går. Det du skal gjører er og laste det ned via mobilen din med sms da fikser du det, jeg fikk også dette sisx greiene aner ikke hvorfor det er slik.

Lenke til kommentar

Du kan ha flippen lukket og velge Mer - Status eller med flippen åpen og velge Hovedmeny - Menyen på toppen - Systeminformasjon.

 

En del personer har hatt problemer med FW oppdatering, men dersom det fungerer, så er det svært enkelt. Har selv aldri hatt problemer med oppdatering. Se en guide jeg laget her: http://www.church-hill.no/symbian/guider/s...ate_service.pdf

 

Å = 3 ganger på A

Ø = 5 ganger på E

Æ = 6 ganger på A

Lenke til kommentar
Det kommer en liten melding helt øverst på skjermen. Kun et bilde av en melding. Hvis du bruker flippen kommer det melding om ny melding og hvem den kommer fra

7824643[/snapback]

Nederst for å være korrekt. P990i har den nederst, mens M600i og W950i har den øverst.

 

Med flippen montert på får du meldinger over hele skjermen. Men uten flipp så er det bare et lite ikon. Jeg trodde man kunne aktivere virtuell flipp på P990i, men kan ikke finne det i menyene. Noen andre som har funnet det? Det er en grei måte å ha flippens funksjoner uten å ha flipp ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er nevn på forumet. men. Jeg kjøpte en p990i med nyeste firmware selv om jeg har lest om masse trøbbel på den. Vart sånn passe fornøyd da den egentlig oppfører seg ok(noen reboot blir det på en såpass avansert mob).Det som irriterte meg mest var de trege menyene og generell navigering i menyene. Nå er jeg superfornøyd etter at jeg leste om video trikset som gjør mobilen mye mye raskere. Er nesten som en ny mobil! Dette må prøves. venter på andre kommentarer og erfaringer med dette trikset.

 

 

 

 

 

 

Så vidt jeg vet er det bare med flippen du kan sette på lydløs fort. Med C tasten eller # tasten. Ingen av disse tastene fungerer til det uten flipp ;)

7831675[/snapback]

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva SE tenkte da de laget sende-funksjonene, men å sende flere filer på en gang var iallefall ikke i tankene dems. Hvis du skal ha filene over på en PC, så kan du bruke PC-suite eller en minnekortleser. Kan anbefale minnekortleser på det varmeste. Men pass på å velge riktig type. jeg kjøpte en som ikke kunne lese av minnekortet mitt (bruker 4 GB, og det var for stort, det hadde en grense på 1 GB eller noe i den dur). Kjøpte så en ny en til kun 199 kroner og den greide det fint. Skal du derimot overføre til en annen mobiltelefon, så sliter du :p

Lenke til kommentar
når jeg går inn på galleriet der bilder tatt med kamera ligger (på kortet) , huker alle og skal trykke send, går det jo ikke! skal sende som BT!

 

måtte sitte å sende en og en...  :hmm:

7838222[/snapback]

 

Du kan jo gå inn i filbehandlling, merke bildene du vil sende, og så sende alle du har merket over BT :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...