Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer


Ohny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agile Mobile koster penger for de aller fleste grensesnitt og operativsystem, men til UIQ3 er det foreløpig gratis. Så last det ned mens dere kan!

 

Du kan bruke kabel til å overføre og/eller installere programmet også. Bluetooth er ikke nødvendig, bare mer praktisk.

 

Hvis du oppdaterte i går og fikk FW versjon R7A001 så er det veldig rart. Jeg oppdaterte til R9EA001 for flere måneder siden (allefall lenge siden :p ). R9EC001 er nyeste. Men jeg regner med at forskjellene fra R9EA001 er minimale. Det er alikevel kjekt å oppdatere. Mobiltelefonen min er fucket, så jeg planlegger å oppdatere. Kan fortelle om det er noen merkbare forskjeller når jeg har oppdatert (hvis jeg gidder å gjøre det snart :p )

Lenke til kommentar

opdaterte i på lørdag og gjore som bruksamvisningen din sa men starter algie msn på tlf en så skal jeg logge på men får bedske om at det ikke går vertifiter konton eller no.... noen ide om hva som skal gjøres? har prøvd med ny hotmail og gammel men inngen funker. var kobla til nette vi av wlan da

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=145222

 

Ny software til 990i tilgjengelig fra SEUS

 

Phone:CXC162037 R9F11

BT:CXC162058 R5A01

Organizer:CXC162036 R5A16

CDA:162007/2 R5A13

8347468[/snapback]

 

Faktisk så er siste R5A17 (fikk denne selv sammen med andre som har oppdatert i kveld). Merkelig, men alt fungerer veldig bra. Telefonen er MYE raskere og føles mye mer komplett. Veldig fornøyd med denne oppdateringen. :)

Lenke til kommentar

Med stor teskje:

 

Phone:CXC162037 R9F11

Altså R9 :thumbup:

Planleggeren er R5A17, ja, men jeg trodde du mente selve telefonprogramvaren. For den er R9A.

 

En annen ting:

Minnekortet mitt har sluttet å fungere. Da jeg slo på mobiltelefonen, stod det "Skadet minne D:" og minnekortet fungerer ikke. Jeg prøvde å formatere det på mobiltelefonen, men det fungerte ikke. Jeg puttet kortet deretter i minnekortleseren. På PC-en fikk jeg beskjed om at minnekortet måtte formateres. Men da jeg gjorde det, kom det en feilmelding som sa at det hadde skjedd en feil og at minnekortet ikke fungerte. Jeg prøvde deretter å formatere det i diskmanager, men det gikk ikke der heller. Noen idé om hva jeg kan gjøre? Minnekortet er plutselig dødt, og det har bare vært inni mobiltelefonen. Jeg har lite lyst til å kjøpe et nytt et :)

Lenke til kommentar
Med stor teskje:

 

Phone:CXC162037 R9F11

Altså R9 :thumbup:

Planleggeren er R5A17, ja, men jeg trodde du mente selve telefonprogramvaren. For den er R9A.

 

En annen ting:

Minnekortet mitt har sluttet å fungere. Da jeg slo på mobiltelefonen, stod det "Skadet minne D:" og minnekortet fungerer ikke. Jeg prøvde å formatere det på mobiltelefonen, men det fungerte ikke. Jeg puttet kortet deretter i minnekortleseren. På PC-en fikk jeg beskjed om at minnekortet måtte formateres. Men da jeg gjorde det, kom det en feilmelding som sa at det hadde skjedd en feil og at minnekortet ikke fungerte. Jeg prøvde deretter å formatere det i diskmanager, men det gikk ikke der heller. Noen idé om hva jeg kan gjøre? Minnekortet er plutselig dødt, og det har bare vært inni mobiltelefonen. Jeg har lite lyst til å kjøpe et nytt et :)

8352522[/snapback]

 

Stor teskje heter spiseskje. :D

 

Poenget var at både R5A16 og R5A17 har dukket opp etter hverandre i dag. På planleggeren ja, regnet med at dette var innlysende. Folk på Esato skjønner det jo. ;)

 

Uansett, nok om det. :)

 

Ang. minnekortet ditt så skjedde akkurat det samme med mitt 2GB kort for en stund tilbake. Bruker et eldre 512MB nå, noe som er litt nedtur naturligvis. Har dessverre ingen løsning til deg. :(

Endret av Snarph
Lenke til kommentar

Hmm ... Kjipt å bruke 900 kroner på et minnekort som holder i noen måneder. MS PRO Duo er dyrere enn andre minnekort, de er større (fysisk), mer ustabile og nå også mye lettere å ødelegge. Kan de ikke gå over til noe som fungerer? Alt jeg har er et 64 MB minnekort som fulgte med, men jeg kan kanskje få tak i et 512 MB også. Det holder jo til musikk og slikt, men jeg ville ha et stort minnekort for å se på film og liknende. Og da er ikke 512 MB så mye :(

Lenke til kommentar

Jeg skulle oppdatere mobiltelefonen i dag, men etter å ha lastet ned siste versjon av SEUS så må jeg ha en nyere versjon av det SE kaller "Macromedia". Nå er det jo slik at det finnes MANGE Macromedia-programmer, men dem jeg regner med å trenge, er Adoble Flash player og/eller Macromedia Shockwave Player. Jeg har lastet ned nyeste versjon til begge to. Alikevel mener SEUS jeg ikke har "Macromedia" installert. Hva skal jeg gjøre for å løse dette? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...