Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer


Ohny

Anbefalte innlegg

Gmail: Hvem sin guide? Tror jeg la ut en her en gang, men tror også det er en feil i den :p Du kan bruke Googles  eget GMail-program da. Det fungerer fint til UIQ3 (og forøverig alle andre java-telefoner også) ;)

7920174[/snapback]

Var nok din guide da ja :)

 

Hvor får jeg tak i dette Gmail programmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gmail: Hvem sin guide? Tror jeg la ut en her en gang, men tror også det er en feil i den :p Du kan bruke Googles  eget GMail-program da. Det fungerer fint til UIQ3 (og forøverig alle andre java-telefoner også) ;)

7920174[/snapback]

Var nok din guide da ja :)

 

Hvor får jeg tak i dette Gmail programmet?

7995595[/snapback]

 

Gå til www.gmail.com/app via nettleseren på mobilen din, så skal du finne javaprogrammet deres der. Forøvrig må du stille inn språket i gmail til english(us) ellers fungerer ikke programmet (det er egentlig ikke lansert for andre enn USA og Canada såvidt meg bekjent).

Lenke til kommentar

Det er bare du som kan avgjøre om du har gjort noe dumt :p Men jeg vil iallefall si du har gjort noe lurd ;)

 

Går det an å laste ned all e-posten på en gang (dersom overskriftene allerede er lastet ned), eller stille inn slik at den skal laste ned kun overskrifter når jeg henter e-post via mobilnettverket, men laste ned alt når jeg bruker W-LAN? ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd den noen dager og jeg er faktisk veldig fornøyd.har kjøpt og lagt inn det uiq 3.0 også og jeg må si jeg ikke merket all verden til forskjell..Ikke verdt 65 kr hvertfall..menmen,gjort er gjort.Det står fremdeles opptatt på skjermen når jeg skal åpne meldinger og jeg tror ikke jeg merket no særlig forskjell på vanlig meny titting.

Lenke til kommentar

Lagt inn det UIQ 3.0? P990i kommer med UIQ 3.0. Du kan ikke legge inn noe annet :p Men hvis jeg gjetter, er det programmet som skal gjøre menyene raskere som du snakker om? Det koster jo rundt 65 kroner og gjør en "forskjell". Gjetter jeg riktig?

 

Hvis du ikke merker en forskjell (hvis det er det programmet du har kjøpt :p ), er du sikker på at du har satt instillingen riktig? Selv om programmet kjører, så må du slå av de animerte menyene i programmet ;)

Lenke til kommentar

Hehe,ja det er riktig som du sier.Jeg installerte proget og satt på display accelaration..Jeg vet ikke mer jeg må gjøre jeg.Det står jo det at hvis du slår på display acc så vil tlf bli mye kjappere,men jeg har ikke merket no forskjell med bare display acc på.Hva mer kan jeg gjøre?

Hvordan slår jeg av animerte menyer?

Lenke til kommentar

Du gjør det ved å slå på displa acceleration :p jeg har demoen og menyene er betraktlig raskere. Dette merkes ikke så veldig når jeg blar nedover, men når jeg velger en undermeny fra hovedmenyen så er det stor forskjell.

 

Vet ikke om det har noe å si, men etter å ha satt displa acceleration på, klikker du på tilbakeknappen eller "save"? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å, ja. Selvfølgelig. Jeg har valgt den nå, og kunne ikke forstå hvorfor jeg merket tekst istedenfor å scrolle. Mente at jeg kunne scrolle før :p Da løste jeg det problemet sammtidig.

 

Er det noen andre som sliter med at mobiltelefonen klikker litt innimellom dersom man åpner bluetooth-instillingene i FC eller W-LAN i FO? Det skjer når jeg skal starte et javaspill under "Underholdning" også. Men som sagt så er det bare at den klikker litt. Skjermen blir hvit, men det den kommer tilbake til vanlig etter omtrent et halvt minutt. Irriterende! ;)

Lenke til kommentar

Jeg lager en oversikt, jeg:

 

The Open Screen Capture (TOSC): Et program som lar deg ta bilde av skjermen (screenshot) med forsinkelse på 0, 10 eller 30 sekunder.

 

jZip: Enkelt program som kan åpne og unzippe zip-filer

 

Blackjack: Kortspillet blackjack (java)

 

Opera Mini: Dette bør du vite hva er :p

 

J2MeMap Beta: Kartprogram som viser kart over hele verden. Kartene lastes ned fra en server når du trenger dem (som Google Earth o.l.)(java)

 

Earth Beta Samme som J2MeMap Beta men med muligheter for å planlegge ruter, vise informasjon om restauranter, bensinstasjoner, hoteller og liknende. Mulighet for å koble til GPS. Laget av Wayfinder.

 

Agile Messenger: Chatteklient for MSN, Yahoo, Google og noen til. Veldig bra program med en del muligheter.

 

Alle programmene er gratis!

Lenke til kommentar

Jeg søkte bare etter blackjack java game free donwload eller noe i den dur. Mener at jeg lastet den ned fra Softpedia. Finner den dessverre ikke igjen, men kanskje dette er noe alla det samme:http://www.getjar.com/products/8106/XingBlackjackHOVR

 

Det ser ikke ut til at man kan splitte eller kjøpe forsikring der, men jeg kunne ikke kjøpe forsikring på det blackjack spillet jeg har heller ;)

 

Jeg er helt hekta på blackjack nå. Nesten farlig, det :p

Lenke til kommentar

oppdaterte firmwaren min nå, og da vil plutselig ikke de java programmene som jeg installerte på minnekortet og som jeg tok ut før jeg oppdaterte telefonen starte, noen som har en fiks løsning på det eller ?. Og så vil ikke de ringetonene jeg lastet ned virke heller, men det regnet jeg nesten med siden de er drm beskyttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...