Gå til innhold

Trenger ny britisk komiserie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en meget stor fan av britiske komedieserier og ønsker nå tips for hva jeg kan se på videre.

De seriene jeg har sett er;

The Office

I'm Alan Partridge

Monty Python

Blackadder

Håper på gode forslag! :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
the young ones.

veldig veldig gammel britisk komedie, kan jo se om det faller i smak.

6712885[/snapback]

Ok, skal se om jeg får fatt i noen episoder.

Glemte forresten å nevne at jeg har sett det meste av Little Britain.

Skrevet

little britain er hysterisk igrunnen :thumbup:

Red dwarf var sært som fy, men den er vell enormt gammel den også om jeg ikke tar helt feil?

Skrevet
Mr.Bean :green: ?

6712923[/snapback]

Godt forslag, men jeg har sett alle episodene/filmene utallige ganger.

Takk likevel, du kom til å minne meg på en film jeg skulle laste ned, nemlig Johnny English hvor Atkinson gjør en brilliant rolle. :)

Skrevet
En av de aller største gjennom tidene er jo John Cleeses magnum opus, Fawlty Towers.

6713049[/snapback]

Ah, ja glemte å nevne den men jeg har sett det meste som har gått på lørdagskvelder på NRK1 ;)

Skrevet

jeg må støtte han som foreslo young ones. og bottom, som de gjorde etterpå, her er det også et par liveshow som er hysterisk morsomme. du får kjøpt dvder både med serien og liveshowene.

Skrevet

Jo! Kom på en annen serie. Den som gikk på NRK for en stund siden, den handlet om et hotell og John Cleese hadde en av rollene. Husker noen den?

Skrevet
Jo! Kom på en annen serie. Den som gikk på NRK for en stund siden, den handlet om et hotell og John Cleese hadde en av rollene. Husker noen den?

6713060[/snapback]

Som nevnt tidligere i tråden, Fawlty Towers.

Skrevet

6713060[/snapback]

Som nevnt tidligere i tråden, Fawlty Towers.

6713066[/snapback]

Hehe, det stemmer det. Den het selvfølgelig noe helt annet på norsk som jeg ikke kan huske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...