Gå til innhold

Leipzig 2006 tråden


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om jeg personlig tror at de har glemt å ta med overgang fra 110V-220V :w00t:

Hehe :!:

Lurer på hva denne "hidden secret feature" er..? Noen av dere ps3-gutter som vet om noen rykter? :)

6740093[/snapback]

 

De holder korta VELDIG tett til brystet. Jeg har knapt sett spekulasjoner. Det kan imidlertid vise seg å være en spong dette også..

Lenke til kommentar
Selv om jeg personlig tror at de har glemt å ta med overgang fra 110V-220V :w00t:

Hehe :!:

Lurer på hva denne "hidden secret feature" er..? Noen av dere ps3-gutter som vet om noen rykter? :)

6740093[/snapback]

 

Den hemmelige featuren er trolig at den kan skrus på. Siden dette ikke virket helt på den der 'final prototype', så må de gjemme på den hemligheten en stund til :)

 

Men ærlig talt, "we can't turn it on because it has a secret feature we don't want to show" kan ikke være annet en bullshitspråk for "den er ferdig, men uhm, err, kinda virker ikke helt, så vi får ikke skrudd den på".

 

Kynisk, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Selv om jeg personlig tror at de har glemt å ta med overgang fra 110V-220V :w00t:

Hehe :!:

Lurer på hva denne "hidden secret feature" er..? Noen av dere ps3-gutter som vet om noen rykter? :)

6740093[/snapback]

 

Den hemmelige featuren er trolig at den kan skrus på. Siden dette ikke virket helt på den der 'final prototype', så må de gjemme på den hemligheten en stund til :)

 

Men ærlig talt, "we can't turn it on because it has a secret feature we don't want to show" kan ikke være annet en bullshitspråk for "den er ferdig, men uhm, err, kinda virker ikke helt, så vi får ikke skrudd den på".

 

Kynisk, ikke jeg.

6740320[/snapback]

 

Jaja, det måtte komme et slik utsagn. -Og uten å generalisere, kom den selvsagt fra Xbox360 kanten (regner jeg med)? :w00t:

Lenke til kommentar

 

 

Fy f... noen av de zelda-bildene er jo syke! Hvis det er representativt for sluttproduktet er jeg en lykkelig mann.

 

se på dette!

 

post-88810-1156409264_thumb.jpg

6733707[/snapback]

 

Skal det liksom være bra ? Ser jo helt forferdelig ut.

Og attpåtil er det dobbelt så høy oppløsning som spillet vil gjøre på GC/Wii...

Endret av Staal
Lenke til kommentar

Skal det liksom være bra ? Ser jo helt forferdelig ut.

Og attpåtil er det dobbelt så høy oppløsning som spillet vil gjøre på GC/Wii...

6743460[/snapback]

 

 

Innser at jeg kanskje har litt egen smak når det kommer til grafikk da.. :cool: Og ja, jeg ser både blurry textures og lav poly-count på bildet jeg posta. Men dog syns jeg det ser nydelig ut.

 

Haters!!

 

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...