Gå til innhold

Leipzig 2006 tråden


Straffa

Anbefalte innlegg

Når er det Sony har pressekonferansen sin?

6730131[/snapback]

 

Det var en nettside som påsto at de skulle ha pressekonferanse i dag kl. 17:00.. Men det ser nok ut som man må dobbelt og trippelsjekke kildene.. Det er ikke ett knyst fra Sony ennå i dag. :dontgetit:

 

Jeg har kikket innpå nettsidene til GC uten å bli noe klokere av det. Der står det bare en masse foredrag.. :dontgetit:

 

Noen som har noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dKc7vp3W

Just Cause demo den 24. August er jo ikke noe nytt. Tror faktisk at TD:U demoen ble nevnt tidligere og, men jeg skal ikke påstå noe. Synes ikke de annonserte noe viktig. Ser for meg at TGS blir bedre ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fhj: Synes de stadig jekker opp prisen bittelitt, men nå har vel Nintendo aldri gått ut med noe offesiellt? De har vel fortsatt god margin på å bli den billigste next-gen konsollen.

Lenke til kommentar
Fhj: Synes de stadig jekker opp prisen bittelitt, men nå har vel Nintendo aldri gått ut med noe offesiellt? De har vel fortsatt god margin på å bli den billigste next-gen konsollen.

6732135[/snapback]

 

Billigst blir de nok uansett. Det har det gått prestisje i. Men slik det øker på, kan man egentlig legge av med den Wii60 tankegangen.. :hmm:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
En liten en på sidelinja fra General manager Nintendo Germany Bernd Fakesh angående prisantydning på Wii:

 

"Console will retail for less than $320 across the Atlantic."

Kilde: Gamespot

 

Er dette det man har blitt forespeilet tidligere, eller blir den dyrere enn antatt?

6732108[/snapback]

 

250 euro er vel rundt det som har blitt spekulert. altså rundt 2000 norske kroner. Så det er helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...