Gå til innhold

Leipzig 2006 tråden


Straffa

Anbefalte innlegg

First Fuzion Frenzy 2 footage X360

Link

6727837[/snapback]

 

Hva i allverden kan ha gått rundt i hue på de som har laget det der? :dontgetit:

 

"Jeg har en masse med rare multiplayer småspill i skallen som jeg ikke får fra meg.. Hva sier dere til at i putter fantastisk grafikk på det? De MÅ da selge da?"

 

Opplys meg gjerne om det er noen form for hype rundt det spillet her. Jeg synes for min del at det er en flott grafikk her som har blitt kastet bort på spill med lite potensiale..

 

Men nå har jeg bare sett den videoen her da..

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
First Fuzion Frenzy 2 footage X360

Link

6727837[/snapback]

 

Hva i allverden kan ha gått rundt i hue på de som har laget det der? :dontgetit:

 

"Jeg har en masse med rare multiplayer småspill i skallen som jeg ikke får fra meg.. Hva sier dere til at i putter fantastisk grafikk på det? De MÅ da selge da?"

 

Opplys meg gjerne om det er noen form for hype rundt det spillet her. Jeg synes for min del at det er en flott grafikk her som har blitt kastet bort på spill med lite potensiale..

 

Men nå har jeg bare sett den videoen her da..

6727881[/snapback]

 

Det er et partyspill, ment å være fire spillere, kombinert med øl = moro.

Lenke til kommentar
First Fuzion Frenzy 2 footage X360

Link

6727837[/snapback]

 

Hva i allverden kan ha gått rundt i hue på de som har laget det der? :dontgetit:

 

"Jeg har en masse med rare multiplayer småspill i skallen som jeg ikke får fra meg.. Hva sier dere til at i putter fantastisk grafikk på det? De MÅ da selge da?"

 

Opplys meg gjerne om det er noen form for hype rundt det spillet her. Jeg synes for min del at det er en flott grafikk her som har blitt kastet bort på spill med lite potensiale..

 

Men nå har jeg bare sett den videoen her da..

6727881[/snapback]

 

Det er et partyspill, ment å være fire spillere, kombinert med øl = moro.

6727901[/snapback]

 

Men man klarer da å lage partyspill uten å legge så mye i grafikken.. Ikke at det skal være negativt på noen slags måte men uansett :dontgetit:

Lenke til kommentar

Dette er jo en liten bombe da (regner med de mener fifa 07, og ikke fifa 360 som vel ikke eksisterer):

"Xbox 360 is the home of next-gen football."

 

Real news at last! PES6 and FIFA 360 will be next-gen exclusives for 12 months. That'll put the killer pigeon among the cats! "Xbox 360 owns football," intones Lewis.

 

Link: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66873

Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Dette er jo en liten bombe da:
"Xbox 360 is the home of next-gen football."

 

Real news at last! PES6 and FIFA 360 will be next-gen exclusives for 12 months. That'll put the killer pigeon among the cats! "Xbox 360 owns football," intones Lewis.

 

Link: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66873

6728249[/snapback]

 

 

 

laget en topic om det, tror det er verdt det. blir mye prat nå :whistle:

Lenke til kommentar
Aha, now we're onto the much talked about HD-DVD player due for the end of the year still. A video of Serenity is being played .

 

Skulle ikke denne kjøres ut med PS3 releasen da? Er jeg på bærtur? :dontgetit:

6728277[/snapback]

 

"Holiday 2006" er vel releasetidspunktet MS har siktet etter. Sikkert i begynnelsen av desember for å få med julehandelen.

Endret av espent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...