Gå til innhold

Flyff/Fly For Fun

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei mange har sikkert hørt om World Of Warcraft og vil spille det men det koster mye penger...

så hvorfor ikke prøve flyff helt gratis spill EVERYTHING IS FREE!

det er ett kult spill mange er 25 år gamle og eldere :p men det er veldig bra spill og jeg synes alle burde prøve det bare gå på denne siden

www.gpotato.com og trykk på fly for fun og last ned kanskje det ser litt dårlig ut trodde jeg også men nå er jeg hekta :p det er ett nytt spill og jo flere spillere jo bedere så vært ett forsøk å prøve.

PS:Du må være litt smart ikke dum :p og kunne engelsk

Det Er RPG Spill

www.gpotato.com spillet til høyre trykk på den installer og vent men det kan hende at du ikke kan spille de har et veldig stort problem de fikser det snart håper jeg =)

Snx :tease:

Endret av mafiman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Joinet du for å spamme det i trynet på oss, eller?

Liker ikke dølle nettspill selv, så dette var ikke tingen for meg.

6710785[/snapback]

hvis du ikke vil prøve det så la være og poste da...

*freak*

Skrevet
Hehe :p kanskje jeg skal joine, :p det hørtes litt kult ut da :p.

er det sånn rpg? :p

6710822[/snapback]

jepp

6710833[/snapback]

Okey :p. Håper de fikser det problemet snart da :p

Skrevet

Prøv heller Space Cowboys... Dessuten er da ikke alt gratis... Enkelte special items MÅ kjøpes.... Men det er jo slik at de må tjene penger på noe... men det er ikke slik at en blir grisegod fordi en bruker penger, ting tar bare litt lengre tid... også en ting til i både Flyff og Space Cowboys er det en ting som gjør at de skiller seg ut og det er:

Her er det skillsene som teller, ikke om en har spillt i 800 timer og har all verdens spells og skills... Her er det hvem som timer riktig, slår/skyter riktig osv. akkuratt som et FPS spill... Alt er opp til hvor god en bruker er ikke hvor dårlig sosialt liv en har!

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke du drar opp gjennomsnitts alderen på spillet om det er 25 år ? Hva fikk du av utviklerne for å plage oss her da ?

50,- per smilet ? :p:P:P:P:P LOL, NEO SATAN WIPS DUDE!

Endret av Neppe
Skrevet (endret)
PS:Du må være litt smart ikke dum :p og kunne engelsk

6710738[/snapback]

PS: Da tror jeg ikke du bør spille :)

PS: Bruk komma og punktum istedet for :p og :tease:

PS: Wow koster langt ifra mye penger

PS: Det er et mmorpg og ikke et rpg, det er en stor forskjell

Endret av Neppe
Skrevet
Flyff er et endeløst grind etter det jeg har hørt.

6712817[/snapback]

TRO MEG, WoW er det mest "Endeløse grinde" spillet du vil noen gang spiller, Dette gjelder alle MMO spill ikke bare "Dårlige"-Free MMOS :)

Dessuten, Er WoW seriøst Overrated :<

Skrevet
Flyff er et endeløst grind etter det jeg har hørt.

6712817[/snapback]

TRO MEG, WoW er det mest "Endeløse grinde" spillet du vil noen gang spiller, Dette gjelder alle MMO spill ikke bare "Dårlige"-Free MMOS :)

Dessuten, Er WoW seriøst Overrated :<

6713200[/snapback]

Spill MapleStory. Der har du grinding.

Char'en som er i høyest level på MS blir delt mellom fire personer som avløser hverandre for å grinde mer eller mindre døgnet rundt, og dette har foregått i fire år eller noe. Fyren er i level 195, og ingen vet nøyaktig hva høyeste level er enda. Fra lvl 194 til 195 må man drepe en million mobs omtrent.

- Fra en fyr jeg kjenner som er en aktiv Mapler, så jeg har ingen bekreftende linker.

Skrevet (endret)
Tror jeg holder meg unna dette spillet, fikk vondt i hodet av og lese førsteposten. :(

6714263[/snapback]

Det er synd en dårlig førstepost av mafiaen skal forhindre deg i å prøve spillet. For det er faktisk ganske underholdende. :)

Noen screenshots

flyff00002.jpg

event43vm.jpg

Endret av Nevnarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...