Gå til innhold

Den Beste Parfymen ( Utvidet til begge kjønn )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke, eller har hatt noen av disse to, men har vurdert dem og angrer i ettertid på at jeg ikke kjøpte noen av dem.

 

Navn: Pi Neo

Produsent: Givenchy

Pris: Rundt 400?

Laget for: Aner ikke.

Beskrivelse: GOD. :)

 

givenchy-pi-neo-1.jpg

 

Kjøpte denne blindt sist jeg var på gardermoen, etter å ha kommet på noe vagt om givenchy sine parfymer på basenotes.

Da jeg kom hjem... vel, denne karen sier det bedre enn jeg kan:

 

"Chemically fresh, citrus-esque ode to a wet-wipe. Dire."

 

Ga den bort samme dag.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Den siste (Jaun Paul Gaultier) har dessverre jeg også, men den har jeg vel ikke brukt etter jeg først prøvde den.

Den første (Giorgio Armani) har jeg også og synes den er helt OK, men ikke super.

Men hvordan er Chanel Bleu?

Jean Paul er det en del år siden jeg hadde og savnet duften litt (kjøpte den i går) og kjøpte den på nytt. Er en lukt som er ekstremt god, men man blir fort lei den.

 

Giorgio Armani har jeg hatt de siste to årene og denne synes jeg er helt knall. Er en lukt jeg ikke blir lei, men kjøpte Chanel De Bleu for å ha littå velge mellom.

Sistnevnte syntes jeg var vannvittig god og befeinner seg vel i skiktet mellom de to førstnevnte hva "søthet" i duften anngår.

 

Jeg annser Jean Paul som veldig "søt" i duften og Armani som litt friskere... hvis dette sier deg noe.

 

Kan hende det er for at det er noe nytt bare, men tror nok sistnevnte er min favoritt... frem til jeg blir lei.. hehe

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp en ny flaske av en yndlingschanel, som jeg ironisk nok ikke husker navnet på. :tease:

 

Fikk med en prøve av Bleu de Chanel og Hugo Boss Night. Syntes begge to var gode i lukten. :thumbup:

 

Ellers har jeg Gant Adventure, CK One Summer, en år og dag gammel puma-sak :thumbdown: og den blå/sølv kula fra Hugo Boss. :) Og denne yndlingen min fra Chanel som jeg ikke husker navnet på.

 

Husker svært sjeldent navnet på parfymer, merkelig nok. De er jo ikke så avanserte. :S

 

på neste taxfree-tur blir no Bleu de Chanel kjøpt ja, god parfyme. :)

Lenke til kommentar

Den siste (Jaun Paul Gaultier) har dessverre jeg også, men den har jeg vel ikke brukt etter jeg først prøvde den.

Den første (Giorgio Armani) har jeg også og synes den er helt OK, men ikke super.

Men hvordan er Chanel Bleu?

Jean Paul er det en del år siden jeg hadde og savnet duften litt (kjøpte den i går) og kjøpte den på nytt. Er en lukt som er ekstremt god, men man blir fort lei den.

 

Giorgio Armani har jeg hatt de siste to årene og denne synes jeg er helt knall. Er en lukt jeg ikke blir lei, men kjøpte Chanel De Bleu for å ha littå velge mellom.

Sistnevnte syntes jeg var vannvittig god og befeinner seg vel i skiktet mellom de to førstnevnte hva "søthet" i duften anngår.

 

Jeg annser Jean Paul som veldig "søt" i duften og Armani som litt friskere... hvis dette sier deg noe.

 

Kan hende det er for at det er noe nytt bare, men tror nok sistnevnte er min favoritt... frem til jeg blir lei.. hehe

 

Søt er vel et godt, beskrivende ord ja. Men litt for intens og kvalmende for min del. Litt kjedelig også. En veldig kommersiell duft for å si det sånn. Men jeg fikk den av madamen, så jeg måtte jo prøve den en gang men har lurt meg unna siden :)

Når gjelder Armanien bruker jeg heller Code, spesielt om jeg skal ut, men den er jo mye mørkere. Flott krydret duft med hint av vanilje, noe jeg til vanlig hater men elsker i akkurat den parfymen.

Ah, fikk lyst til å kjøpe en ny duft nå! Flaks at 20-årsdagen er kun er 2 uker unna! :w00t:

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Overpriset skvip.

Det er en grunn til at man har parfyme, trenger ikke matchende deodorant.

 

En antiperspirant uten lukt fra apoteket til 40 kroner fungerer mye bedre.

Skal stå i stil vetu :)

Kjøper ikke en Gucci til over 500 lapper og en Nivea til 40 på apoteket :)

Skjønner poenget ditt med tanke på virkningen kontra pris, men er da mye kulere og ha begge deler, noe jeg har av alle parfymene mine i skrivende stund :)

Lenke til kommentar

Overpriset skvip.

Det er en grunn til at man har parfyme, trenger ikke matchende deodorant.

 

En antiperspirant uten lukt fra apoteket til 40 kroner fungerer mye bedre.

Skal stå i stil vetu :)

Kjøper ikke en Gucci til over 500 lapper og en Nivea til 40 på apoteket :)

Skjønner poenget ditt med tanke på virkningen kontra pris, men er da mye kulere og ha begge deler, noe jeg har av alle parfymene mine i skrivende stund :)

Drøy pris på parfymen da, 500 lapper. Får for din skyld håpe at det var 50-lapper.

Lenke til kommentar

Overpriset skvip.

Det er en grunn til at man har parfyme, trenger ikke matchende deodorant.

 

En antiperspirant uten lukt fra apoteket til 40 kroner fungerer mye bedre.

Skal stå i stil vetu :)

Kjøper ikke en Gucci til over 500 lapper og en Nivea til 40 på apoteket :)

Skjønner poenget ditt med tanke på virkningen kontra pris, men er da mye kulere og ha begge deler, noe jeg har av alle parfymene mine i skrivende stund :)

Drøy pris på parfymen da, 500 lapper. Får for din skyld håpe at det var 50-lapper.

Jeg mente 500 Kroner ja... :)

520,- for å være nøyaktig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...