Gå til innhold

Point Of View TI 4200


Paradigm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-06 18:44, skrev Wixe:

Det viser seg at ikke alle TI4200 er 6layers...


 

Vell jeg har lest på mange sider at Ti4200 korta er 6layer kort ,men dette er rimelig lenge siden.

Og jeg fant ikke noe selv om jeg dykket i Anandtech sitt Artikkel Arkiv så finner jeg ingenting selv om jeg er 100% sikker på at jeg leste det der..

 

 

Artiklen startet med noe sånt:

Oh no ATI , look what you made them do..

 

(må være noen andre som husker den artiklen)

Lenke til kommentar

har også POV kortet, det funker hittil meget bra. men desverre har hk tatt kvelden så jeg må ha nytt, klarer bare 2x AGP :/

 

foresten; når man justerer brightness med powerstrip, kan det føre til at skjermkortet dør?

 

Og en ting til; standarddriver'ne som fulgte med POV, er de noe tess til å kjøre dual-screen med? Fikk det ikke til med min, plugga en gammel 15" converter'n på DVI utgangen, men det funka ikke :sad:

Får bilde gjennom boot sekvensen helt til jeg kommer til inlogginga, da forsvinner bildet på 15" skjermen!

 

har prøvd alt av innstillinger i nView, får det ikke til. Har prøvd å detecte skjermen, men den finner ikke noe, noen som har sett lignende`?

 

Ble litt mye of topic, men det passer jo i denne threaden siden det er samme kort..:smile:

Lenke til kommentar

Skulle ikke forundre meg om flere kortprodusenter vil komme til å bruke TI4400/4600 layout på sine TI4200 kort fremover :smile:

 

Sjekka manualen (som er den samme på alle TI128MB kort) hvor det er avbilda alle TI baserte kort. Av den kommer det frem at TI4200Turbo/P Turbo/X/XP bruker denne layout.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 11:04, skrev oceana:

har også POV kortet, det funker hittil meget bra. men desverre har hk tatt kvelden så jeg må ha nytt, klarer bare 2x AGP :/


 

Dakar.

 

Quote:


foresten; når man justerer brightness med powerstrip, kan det føre til at skjermkortet dør?


 

Neh. Kortet klarer ikke gi ut mer enn maks, og du får ikke justert det over maks. Dårlig idé med for mye brightness dog, du forkorter levetiden på billedrøret (hvis du har det) og du får ikke ekte svart.

 

Quote:


Og en ting til; standarddriver'ne som fulgte med POV, er de noe tess til å kjøre dual-screen med?


 

Nei, de er de ikke, ifølge en annen POV Ti4200-tråd. Søk, så finner du den sikkert. Leste det ganske nylig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...