Gå til innhold

Ditt siste spillkjøp! (Regler i første post!)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kupp!

post-154145-1228231295_thumb.jpg

Skaffa meg ubrukt Icewind Dale 1 med expansion og 2 i en liten boks på EB Games for latterlige 99,-! Beste kjøpet jeg har gjort siden jeg skaffa meg full Baldur's Gate-pakke for 150,-!

Endret av ShampooMacTavish
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

fallout3xbox3602.jpg

Fallout 3

Anmeldelse - Gamer

Kjøpt på Spiderman (kjøpt opp av Game nå) for 599,-.

Hadde fått litt penger av mormor og tenkte det var på tide med et nytt spill, da GTAIV var siste kjøp. Stod mellom dette og Gears of War 2, men kom frem til at det kunne jeg heller låne av en kompis senere. Tok da dette og har ikke angret siden. Beste single-playerspillet jeg har spilt til Xbox 360.

Endret av Phantasy
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Little Big Planet (PS3)

lbp_eu_front_cover.jpg

Kr. 449,-

Uncharted: Drakes Fortune (PS3)

2407.jpg

Kr. 225,-

Begge to på Game :) Begge to er spill jeg lenge har tenkt å kjøpe, men aldri rota meg til å kjøpe de :p Har vel hatt nok annet å spilt på :p

Endret av CaZpeR
Skrevet

53070fbfda3506e50f89db72696a58f7.JPG

Kjøpte dette på GAME for et par dager siden. Hadde såvidt spilt eneren, og det likte jeg veldig godt. Og jeg var utrolig stor fan av Tony Hawk-spillene, men de gikk jo bare downhill for hver utgivelse. Så skate 2 er noe jeg virkelig setter pris på :)

Skrevet

Var en tur innom GameStop og solgte det meste jeg har av spill unntatt guitar hero og trengte noe nytt. Endte opp med

Command & Conquer: Red Alert 3, kr 249,-

Burnout: The Ultimate box, kr 449,-

Begge to til PC.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Alone In The Dark Collectors Edition (X360)

aitd360.jpg

Kr. 149,- på GameStop på Trondheim Torg

EDIT: Til bebeluv. Var en igjen der. Til samme pris :)

Endret av CaZpeR
Skrevet

littlebigplanet-boxart.jpg

Play.com; ca 130 kr.

Fant ut det var for dumt å ikke kjøpe fjorårets mest kritikerroste eksklusiv når det var så billig. Har ikke spilt så mye enda, og er kanskje litt skuffet siden jeg ikke føler det er min type spill. Men det kommer seg kanskje når jeg får spilt det litt mer ;)

Skrevet (endret)

kjøpte RE5 på gamestopp på herkules skien for 200kr, da byttet jeg inn 2 spill og fikk med 1 t shorte i prisen siden jeg hadde forhånds bestilt det...på xbox 360 btw

Endret av TRibal89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...