Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Større kondomer, hvor?


dimdal

Anbefalte innlegg

At du er en av de ca 5% med penis på 20cm+ er bare å bøye seg for, u go man! :w00t:

Det er nok slik at flertallet har "knøttsmå tissemenner". Det èr faktisk en grunn til at kondomene er "små", og at man må bestille eller gå på apoteket for å få XL-kondomer. Men så langt tenkte vel ikke du :roll:

7003372[/snapback]

var ikke sånn ment da :) men noen av innleggene her antyder at sånt bare er tull. men sånn er det bare ikke! vil faktisk tro at ganske mange har problemer med å få tredd på en profil. i alle fall er de alt for trange for meg! og min er ikke over 20cm. heller! mellom 19 og 20 et sted. tykk i forhold til lengden muligens. ikke vet jeg.... gjennomsnitlig størrelse er maks om den skal passe tror jeg!

og man trenger ikke gå på apoteket! lidl har som sagt gummi som passer selv for "voksne" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du bruker to minutter på å tre på kondomen halveis sier kanskje like mye om teknikken du har som størrelsen på tissemannen din.

Spesielt når det er folk her som hevder å få den over det store hodet på bare halvminuttet.

Når det er sagt så er ikke vanlige RFSU kondomer lett og få på men etter et par pakker går et lettere, ligger i teknikken.

Og detter den av etter 2 jokk ja da har du satt den på feil.

Drar du forhuden jævlig hardt bakover mens du tar den på så trekkes den forrover med en gang du slipper og glir av, enkelt forklart.

 

Er ikke alle som kan gå på pillen heller.

Mye fine bivirkninger ute og går.

Lenke til kommentar
At du bruker to minutter på å tre på kondomen halveis sier kanskje like mye om teknikken du har som størrelsen på tissemannen din.

Spesielt når det er folk her som hevder å få den over det store hodet på bare halvminuttet.

Når det er sagt så er ikke vanlige RFSU kondomer lett og få på men etter et par pakker går et lettere, ligger i teknikken.

Og detter den av etter 2 jokk ja da har du satt den på feil.

Drar du forhuden jævlig hardt bakover mens du tar den på så trekkes den forrover med en gang du slipper og glir av, enkelt forklart.

 

Er ikke alle som kan gå på pillen heller.

Mye fine bivirkninger ute og går.

7007874[/snapback]

 

det går ikke lett uansett når den rett og slett er for liten skjønner du! en profil klarer jeg ikke å få stort mer enn halveis innpå uansett teknikk. partnere jeg har hatt har klaget på det samme! dama blir ikke spesielt fornøyd når man må stoppe opp med gjevne mellomrom for å prøve å få tredd på igjen pølseskinnet..! men tror ikke det nytter å forklare det til deg......

Lenke til kommentar

det går ikke lett uansett når den rett og slett er for liten skjønner du! en profil klarer jeg ikke å få stort mer enn halveis innpå uansett teknikk.

7010080[/snapback]

 

woha!

 

profil er 18,5 cm lang. Dama di skal ikke klage når snabben din er over 35 cm! :thumbup: I hvilket buksebein pleier du å oppbevare den?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Jeg har over 20 *skryte skryte gitt* og får bemerkninger om svær pikk. Og ja, noe dritt å rulle over pikkhodet. Men det er bare teknikk og når du kan trikset, så går det drittlett, det er en trang kondom, som er trang for at du skal føle mest mulig, om det ikke er "stort" nok for deg, så får du tre på en genser og kjøpe noe tau å binde rundt med på byggmakker.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jeg fikk kjøpt større på kondomeriet, men kondomer er for noobs, du har deg ikke med jenter som har kjønnssykdommer?

 

Nei, men hva om hu ikke tåler p-piller da? Btw det er helt sant det som er sagt om de "gratis kondomene" de er latterlig liten strekk i diameteren. Må jo ha en tynn en for å ikke få klemstre ring etter bruk av de. Du kan jo kjøpe RFSU sine Grande? :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...