Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Større kondomer, hvor?


dimdal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen tvil om at for små kondomer en særiøs problemstilling.

Jeg har selv store vanskeligheter med å få kuken inn i de trange jævla kondomene men etter en 5 minutter eller noe klarer jeg å få den ringen liksom over tykkeste delen på kukhuet, men da kommer det store problemet, nemlig å få dratt ringen ut av hakket mellom slutten på hodet og forhuden som er trukket helt tilbake sant? SKjønner hva jeg mener? Blir liksom ett lite hakk der, der kukosten dannes hvis man er lite nøye på hygiene. Dette hakket er helvette å få dratt den over. Kunne godt vært bare 0.2 eller 0.2 videre de kondomene ass.

Jeg er jo klar over at dette er et luksusproblem for de av oss som ligger godt over gjennomsnittstørrelsen, men dog.

Lenke til kommentar

Men dere som svarer her og aldri har prøvd en kondom, annet enn det dere har rappet fra storesøsken, vet sikkert ikke at det finnes kondomer i forskjellige størrelser?

 

"Menn med for stort utstyr har tendenser til undervurdere tissen sin, og bruker å kjøpe for små kondomer, da kan de sprekke.

Menn med forlite utstyr har tendenser til å overvurdere tissen sin, og bruker å kjøpe for store kondomer, da kan den gli av."

Eller noe lignende så jeg i en reklame eller noe en gang.

 

 

Bli voksne folkens!

Lenke til kommentar
I og med at man kan få en kondom over hodet (ikke der nede) sier vel sitt om at de fleste egentlig kan klare seg med standard donger?

 

Syns det uansett blir teit å si "ååå jeg har så stor kuk.... jeg trenger stoooooore kondomer...."

6703590[/snapback]

 

 

før du uttaler deg, burde du kanskje prøve å tre på en kondom en gang! er ikke snakk om hva som går, og ikke går, men hva som er behagelig.. er drit lei fjotter som bare uttaler seg uten noen som helst kunnskap om det han snakker om.. selv om den gjennomsnittelige kondomen passer fint på deg, betyr det ikke at den ikke er ubehagelig for andre dødelige!

Lenke til kommentar

Det er ikke så lenge siden det var oppe en lignede tråd:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612517&hl=

 

Her er en som er litt større.

Her er en til som påstår å være større uten at mål er oppgitt.

Her er en som er 200x54mm.

Her har vi en som er enda større, hele 215x57mm.

Og en på 205x56mm.

Regner med du finner mere om du bare leter på de rette stedene.

6622008[/snapback]

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
hvilken av "dagligvarekondomene" er å anbefalle hvis du finner Profil for trang?

6699468[/snapback]

 

 

quoter meg selv igjen.. sa hvilken av "dagligvarekondomene", ikke "onlinebestillingskondomene".. sitter du der med kuken i hånda, og glemt kondom, kan du ikke akkurat be dem maile deg en :p

Lenke til kommentar

Vil i den forbindelse anbefale Protex.

De har samme målene som RFSU kondomene men for meg virker de lettere å ta på.

Jeg kjøpte de på Ica Maxi i Trondheim.

Du kan jo også prøve Zenit kondomene apoteket selger.

De er 58x190 men er ikke i latex så på tross av størelsen synes jeg er de et helvete å få på.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
I og med at man kan få en kondom over hodet (ikke der nede) sier vel sitt om at de fleste egentlig kan klare seg med standard donger?

 

Syns det uansett blir teit å si "ååå jeg har så stor kuk.... jeg trenger stoooooore kondomer...."

6703590[/snapback]

 

 

før du uttaler deg, burde du kanskje prøve å tre på en kondom en gang! er ikke snakk om hva som går, og ikke går, men hva som er behagelig.. er drit lei fjotter som bare uttaler seg uten noen som helst kunnskap om det han snakker om.. selv om den gjennomsnittelige kondomen passer fint på deg, betyr det ikke at den ikke er ubehagelig for andre dødelige!

6703623[/snapback]

 

Før du utaler deg om meg burde du kanskje få fakta?

 

Jeg synes ikke vanlige kondomer er kjempe behaglige å ha på akkurat, men jeg overlever..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...