Gå til innhold

Er internettbutikker seriøse? mShop?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv synest jeg det er en fordel at man betaler med kort/giro. Alltid irritert meg grønn på å betale postens oppkravs avgift.

 

ang. å stole på et firma eller ikke... dersom de ikke sendte ut varene til folk ville de fort gått konkurs, men ennda viktigere, dersom de skulle svindle akkuratt deg, så har vi både politi, forbruker-ombud og TV2 hjelper deg, i uvilkårlig rekkefølge... så det vil nok være kortvarig glede for butikken å ikke oppfylle sin del av kontrakten.

Lenke til kommentar

Dersom prisen er bra, ser jeg ikke noen grunn til å la være.

OT:

Angående den ene negative omtalen jeg så ved kjapt å skumme på HW sin web-shop erfaringer kan jeg forstå både kjøper og selger. Det er vanlig praksis og anse mobiler som brukt dersom man har hatt mer enn 30 minutter samtale tid på den. Noen går så langt som å si dersom den har vært på-slått mer enn 30 minutter uavhengig av ringetid. Siden kan man synest hva man vil om dette, men en telefon er jo brukt etter noen samtaler, selv om den er "meget pent brukt" etc. ..men dette er vel strengt tatt litt OT og er basert på mine personlige meninger.

Lenke til kommentar
Det kan jo hende at alle kommentarene er skrevet av folk som jobber i mShop? Er kjempeskeptisk fordi de ikke har oppkrav, det er jo uhørt egentlig, rart...

6692809[/snapback]

 

Tror du må slutte å være så "paranoid". 99% av alle norske nettbutikker er trygge å kjøpe i. Det varierer selvsagt hvor flinke de er på returer/support, men det er overhode ingen grunn til å tro at de kommer til å stikke av med pengene uten å gi deg noe. Spesielt ikke dersom du finner de listet i seriøse nettsteder som f.eks. hw.no.

 

BTW: Det er heller ingen grunn til å kalle det "uhørt" å ikke ha postoppkrav. For det første er det høye gebyrer for deg, og den avgjørende saken er at det koster de ca 300kr hver gang en idiot bestiller uten å hente varene.

 

BTW2: Ja, jeg tror faktisk jeg har handlet hos mshop før - selvsagt helt uten problemer.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...