Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har vondt i hjerteområdet


Hawtz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang i måneden får jeg brått skarpe smerter i brystet. Sikkert det samme som MobilKnut, men de varer i et kvarter. Moren min og bestemoren min hadde det samme, så muligheten for at det er arvelig er der. Doktoren min har ingen forklaring på hva det kunne være.

Endret av Tykjepelken
Lenke til kommentar

Merket i går når jeg badet i sjøen. (var ikke særlig kaldt) at det gjorde vondt og at det var tyngre å puste inn en vanlig.

 

Ja, det er på venstresiden, guardian, men det har også faktisk vært litt andre steder. På høyre side og nå, av en merkelig grunn. har også hatt det litt nedenfor armhulen òg på venstre side.

 

 

Det har vært en helt jævli de siste dagene. Har bare gått rundt og tenkt at jeg kommer til å dø, at jeg har fått kreft og alt mulig.

 

 

:no:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Når jeg puster inn,men ikke ut.

6682498[/snapback]

 

 

Dette er ekstremt ekkelt.. Får dette av og til Og ofte er det så vondt at jeg kjenner tårene renne sakte! :no: Dette varer gjerne i 3-10 sekund og kommer gjerne når jeg må gjespe.

 

 

Kan foresten legge til at jeg veier ca 60-65 kg og er slank og fin

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Tror du kan slappe helt av. Det du har er mest sannsynlig muskelkrampe i musklene mellom ribbena. Dette er helt ufarlig, men oppleves som skremmende.

Når man samtidig blir redd så gjør ikke det saken noe bedre.

Hvis du har "vondt" i hjertet så kjenner du ikke det i hjertet.

Derfor kan du ta det helt med ro.

Muskelkrampe er helt vanlig i oppveksten. Det vil som oftest avta. Noen plages med dette hele livet, mulig det ligger noe arvlig her.

Men som sagt, det er helt ufarlig. Så slapp helt av og kos deg.

Lenke til kommentar

Heh. Jeg har også hatt kortvarige smerter i brystet og det har føltes som noe med hjertet, men jeg har ikke tenkt meg at det kan være det. Ikke spurt noen lege.

 

Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke det har skjedd siden jeg for et år siden sluttet å trene jujitsu. At folk har slutta å dælje løs på brystkassa mi kan kanskje ha latt en liten brist få gro ^^

 

Det har bare vært i hjerteområdet, men kanskje det er der som utvider seg mest når man puster? Det har hvertfall ikke vært vondt lenge. Gir seg ikke med en gang, men varer ti-femten sekunder, ca. samme lengde som når man klemmer en kvise og det svir noe jævlig etterpå selvom man slutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...