Jump to content
Sign in to follow this  
Hawtz

Har vondt i hjerteområdet

Recommended Posts

Hei!

Den siste uken har jeg hatt vondt i hjerteområdet. Før var det bare når jeg pustet inn at jeg kjente det vagt, men det gikk ikke vekk, så jeg tok en tur til legevakten. Doktoren sa at han ikke fant noe gale med verken lungene, hjertet, og alt han sjekket.

Merket ikke noe særlig til det etter jeg var der, men nå har det begynt å komme tilbake på en annen måte. Nå stikker det voldsomt hele tiden, og slik har det vært i nesten hele dag AKKURAT på hjerteområdet.

Personlig er jeg veldig bekymret over at det kan være noe veldig alvor som er på fare, og jeg klarer ikke tenke på noe annet. Av og til tror jeg at jeg kommer til å dø.

Mvh,

_thomas

Når du puster inn og ut?

Alle har vel noe sånt innimellom, det kalles noe som jeg såklart ikke husker... men hjertestikk eller et eller annet.

Er det ofte ville jeg dratt til fastlegen din for en grundig undersøkelse.

Har hatt og har fortsatt samme problem.

Har vært sånn i ca. 2 år nå.

Noen ganger så kraftige smerter der at det gjør noe sinnsykt vondt.

Pappa har hatt hjerteproblemer og tatt en bypass-operasjon (eller hva det nå heter), så det skremmer meg litt.

Men legen sa til meg at det bare er muskler og ingenting farlig, så jeg får stole på han.

Kjente noe lignende i brystet, men fant etter vert ut at det bare var "voksesmerter". Om det er noe lignende du har veit jeg ikke...

Faren min sier at det kan være luftsmerter. Når man ikke har fjertet på lenge kan luften begynne å presse oppover og kan føles som en stikkende smerte i brystet. hehe

Guest Slettet+432

Ja det er nok luftsmerter, har opplevd dette selv noen ganger, men ikke så intenst som du sier...

Det kan også være at du har hatt et eller annet uhell der du har bristet et ribbein i nærheten av hjertet?

Dette har i hvert fall skjedd med meg et par ganger, og det er rett og slett helt jævlig. Visstnok verre enn å brekke det :/

Har hatt det jeg og. Når man puster helt inn føles det som om noen stikker en nål i hjertet. Nå har det heldig vis sluttet :whistle:

Jeg har også hatt brist i ribbeinet, og det føltes nesten helt likt ut men det gjorde ikke like vondt

Faren min sier at det kan være luftsmerter. Når man ikke har fjertet på lenge kan luften begynne å presse oppover og kan føles som en stikkende smerte i brystet. hehe

6682913[/snapback]

uff..luftsmerter kan være sinnsykt vondt :cry: .

eller sånne bivirkninger man kan få av noskapin eller hva det heter :no:

Har også hatt noen smerter i hjerteområdet. Fikk konstatert at det var kun muskler som var årsaken. Det er ikke så ille nå lenger, men jeg tenker på det en del når jeg trener fotball. Plutselig skjenner jeg det i hjertet. Tenker spessielt mye på det fordi det var en som døde av hjertestopp for en måned siden på den banen jeg spiller på (føyka). Samtidig kan grunnen til smertene være at jeg har fått en brist i et ribb-bein. Jeg fikk jo tross alt to Vålerenga spillere over meg en gang jeg spillte kamp :p

Har og vær litt bekymret i det siste på grunn av merkelige smerter, dog ikke i hjereområdet. Pleier å ha en del hodepine til vanlig, men har i den siste uka hatt merkelige hodesmerter som jeg aldri har opplevd før. Kjenner ingen smerte når jeg sitter rolig, men hvis jeg beveger hodet eller legger det over på siden gjør det vondere og vondere helt til det stabiliserer seg på et passe vondt stadie. Hva kan dette være mon tro?

Hei!

Den siste uken har jeg hatt vondt i hjerteområdet. Før var det bare når jeg pustet inn at jeg kjente det vagt, men det gikk ikke vekk, så jeg tok en tur til legevakten. Doktoren sa at han ikke fant noe gale med verken lungene, hjertet, og alt han sjekket.

Merket ikke noe særlig til det etter jeg var der, men nå har det begynt å komme tilbake på en annen måte. Nå stikker det voldsomt hele tiden, og slik har det vært i nesten hele dag AKKURAT på hjerteområdet.

Personlig er jeg veldig bekymret over at det kan være noe veldig alvor som er på fare, og jeg klarer ikke tenke på noe annet. Av og til tror jeg at jeg kommer til å dø.

Mvh,

_thomas

6682260[/snapback]

det er ikke hjertet :)

har det mange ganger sjøl, vet ikke hvorfor da ;)

vet bare at det ikke er hjertet

jeg har hatt det sånn. hvis du f. eks prøver å puste skikkelig inn engang. er det skikkelig vondt i starten og så går det over?

6690159[/snapback]

sånn er det på meg hvertfall