Gå til innhold

to TUBE'er etter båt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt om dette er riktige stedet å legge denne posten,,

Noen som har prøvd 2 tube etter båt? er Konge :D

Men det kan vell være en risiko med det,, i og med at tauene kan køtte over den andre som kjører :hmm:

6678567[/snapback]

 

Vel, prøvde det i går. Gikk helt fint, men det er vel en risk ved det.

Hvis du lager tauene like lange, tror jeg ikke det er så stor sjanse for at du køtter hodet av den andre..

Lenke til kommentar

I syden kjører de med alt fra én til fem ringer ved siden av hverandre, så det går helt fint.

Men jeg synes det er gøyest aleine hvis du har en som kan kjøre slik at du får skikkelig (og da mener jeg skikkelig) fart i svingene. Hvis du da har pumpet masse luft i ringen og ligger oppå, har du mer enn nok med å klamre deg fast. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I syden kjører de med alt fra én til fem ringer ved siden av hverandre, så det går helt fint.
Selv om det blir gjort i syden, så trenger det over hodet ikke bety at det er trygt. Jeg fikk leie vannscooter som gjorde 40knop mens jeg selv hadde 14 i promille :)

 

Men det skal nok gå veldig greit, i alle fall om den som kjører båten har et øye bakover..

Lenke til kommentar
I syden kjører de med alt fra én til fem ringer ved siden av hverandre, så det går helt fint.
Selv om det blir gjort i syden, så trenger det over hodet ikke bety at det er trygt. Jeg fikk leie vannscooter som gjorde 40knop mens jeg selv hadde 14 i promille :)

6737383[/snapback]

1,4 ikke sant?

6741025[/snapback]

 

Hvis ikke så hadde han ikke sittet her i dag...

 

Husker jeg leste om en som døde i en slik ring på bryllupsreisen, men tror hu brakk nakken da den flippet over(hodet ble altså ikke "køttet" over av tauet :tease: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, jeg har prøvd 2 i samma tube, hang over hverandre. Anbefales ikke. Vi gikk på en real smell over en bølge, jeg ble slått bevistløs i noen sekunder.. men var gøy så lenge det varte hehe..

 

Har også vært med på å sitti i tuben, blitt sugd fast av vakumet, neste jeg veit er at tuben flipper og at jeg sitter opp ned i vannet. Sprella og sleit som en faen for å få snudd meg, klarte det etter 3-4 sekunder..

 

Er tube fortsatt like gøy? Vist faen!

Endret av Footy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...