Gå til innhold

Røyk og tobakk tråden V1


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Tøff? Nei, heller dum du.. Er litt lei av å få slike bemerkninger. Sier bare sannheten. Kjenner mange som begynte å røyke på den tiden, noen har slutta, noen har ikke. Sier ikke at jeg røyka en tjuepakning om dagen da jeg begynte heller.

Om du har noen kommenatrer på røykinga mi så kan du heller sende meg en PM så skal jeg gladelig svare. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper kun Lucky, blå Prince og Davidoff. Røyker egentlig bare Lucky, men jeg sier ikke nei hvis noen vil gi meg en Marlboro :p Kjøper blå Prince til fest, vet ikke hvorfor, bare blitt en (u)vane... og Davidoff også er festrøyk :p lange med hvitt filter hehe.

 

Jeg prøvde også en gang som jeg fikk av en kompis YSL (Yves Saint Laurent) røyk... Faen for noe slappe greier, men pakka var jævelig fancy :p

Lenke til kommentar

Jeg røykte i 3-4 år før jeg sluttet, og begynte med snus for 2 måneder siden. Men det betyr fortsatt ikke at jeg synes snus er bedre enn røyk :).

 

Mine favorittsigaretter: Camel. Lukter rosiner, og smaker mye "rundere" og søtere enn marlboro.

 

Favoritt rullings: Rød3. Ingen over, ingen ved siden!

 

Favoritt Pipetobakk: Caravelle, finske greier med smak av rom og vanijle. Det er tobakk som smaker like godt som konfekt ;)

 

Røyk til KOLS'en tar dere! :D

Lenke til kommentar
Jeg røykte i 3-4 år før jeg sluttet, og begynte med snus for 2 måneder siden. Men det betyr fortsatt ikke at jeg synes snus er bedre enn røyk :).

 

Mine favorittsigaretter: Camel. Lukter rosiner, og smaker mye "rundere" og søtere enn marlboro.

 

Favoritt rullings: Rød3. Ingen over, ingen ved siden!

 

Favoritt Pipetobakk: Caravelle, finske greier med smak av rom og vanijle. Det er tobakk som smaker like godt som konfekt ;)

 

Røyk til KOLS'en tar dere! :D

6680464[/snapback]

 

Gjorde det samme bare motsatt, snusa i ca. 2 år men begynner og helle over til røyk nå, mye bedre kick (eller.. bedre og bedre... mista snuskicket for ca 1 1/2 år siden..), men ulempen med røyken er at den ikke varer så lenge som en god pris da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...