Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det mest vanlige samtaleemnet?


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Har tenkt litt på dette i det siste;

hva vil dere si er det vanligste samtaleemnet til folk..

..Mener da samtaler med folk dere overhode ikke kjenner, tilfeldige altså..

Si man sitter på toget\bussen\flyet\benken\venterom\ etc. hva ville dere først

begynt å prate om?

 

 

- Været

- Tv programmer?

 

 

!? ..flere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder å snakke med fremmede syns jeg det er en ypperlig sjanse til å lære mer om nye ting selv om jeg ikke har en sterk interesse for det. Ofte lar jeg samtaleemnet bli dems hobby/interesser dersom de ønsker :). Jeg lærer mer og begge føler vi har hatt en god samtale.

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Været er ganske typisk og kjedelig. Helst noe minst én av personene er interessert i.

Hver gang jeg ser en godt trent kar på bussen etc, spør jeg «Jøss, hvor lenge har du trent for å få de armene?», blir som regel armer, siden det er på bussen.

 

Hvis en med en tøff mobil tar den opp, kommenterer jeg bare at det er en tøff mobil, og praten starter. :)

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri noe spes. samtaleemne når jeg snakker med folk, enten de er venner eller fremmede, jeg bare babler i veg om alt mulig mellom himmel og jord, om det måtte være grapefrukt, høytallerelementer eller buksesmekken min :p Det blir som regel 10 ganger fler emner enn samtaler.. Snakker høl i hodet på folk når jeg først setter igang, og jeg prater utrolig mye piss :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...