Gå til innhold

Ekte henrettelse, advarsel ! 18 års grense !


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå jeg skal linke til 'Unknown Russian Soldier'?

6679209[/snapback]

Å så glad jeg er i deg, hadde ikke sett det klippet.. men så fikk du meg til å google etter det.

 

Jeg SPYR, jeg ble seriøst kvalm av det klippet Julenissen.

 

 

Anyways: It's an egg, what are they doing to it!?

Lenke til kommentar
Nå jeg skal linke til 'Unknown Russian Soldier'?

6679209[/snapback]

Å så glad jeg er i deg, hadde ikke sett det klippet.. men så fikk du meg til å google etter det.

 

Jeg SPYR, jeg ble seriøst kvalm av det klippet Julenissen.

 

 

Anyways: It's an egg, what are they doing to it!?

6681729[/snapback]

 

Hva er det som skjer med "Unkown Russian Soldier", da? :cry:

Lenke til kommentar
Nå jeg skal linke til 'Unknown Russian Soldier'?

6679209[/snapback]

Å så glad jeg er i deg, hadde ikke sett det klippet.. men så fikk du meg til å google etter det.

 

Jeg SPYR, jeg ble seriøst kvalm av det klippet Julenissen.

 

 

Anyways: It's an egg, what are they doing to it!?

6681729[/snapback]

 

Hva er det som skjer med "Unkown Russian Soldier", da? :cry:

6683908[/snapback]

 

Ligger en fyr på bakken, så kjører de en kniv ned i halsen og begynner å skjære. Jeeze den var jo ikke ekkel en gang, spiste mens jeg så den :) Svake sjeler..

Lenke til kommentar
Ligger en fyr på bakken, så kjører de en kniv ned i halsen og begynner å skjære. Jeeze den var jo ikke ekkel en gang, spiste mens jeg så den :) Svake sjeler..

6683942[/snapback]

Så tøff ja.

 

Hvis man har problemer med å se en fyr bli henrettet ved at man kutter hodet av han med kniv mens man hører gurglelydene fra mannen, da handler det ikke om at man er 'svak'.

Lenke til kommentar

Jeg turde ikke å se, men så ombestemte jeg meg, jeg klikket på spoilerteksten mens jeg hadde venstre håndflaten over øyene, men så ombestemte jeg meg igjen, men jeg klarte ikke å fjernet bildet med venstre hånda over øyene så jeg fikk sett dette ja.

Strømmen må ha gått gjennom hele fyren for skallen sprakk, stakkars fyr.

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke bilde , jeg vil se :dribble:  Få fikset det , det står jo bare "user posted image":mad:

6686556[/snapback]

 

 

Ser at bildene er borte, skal sparke ham fredrikrb i rompa når jeg ser han... ;)

6686570[/snapback]

 

 

Bra ;) Men litt offtopic mens vi er inne på temaet ekle bilder og sånt! Er det noen som har vært inne på www.jarmo.org ?? å innpå offensive shit? er det ekte bilder eller photoshoppet bilder? Noen av bildene der syns jeg er litt for ekte til å væra photoshoppet men jeg vet ikke. Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke bilde , jeg vil se :dribble:  Få fikset det , det står jo bare "user posted image":mad:

6686556[/snapback]

 

 

Ser at bildene er borte, skal sparke ham fredrikrb i rompa når jeg ser han... ;)

6686570[/snapback]

 

 

Bra ;) Men litt offtopic mens vi er inne på temaet ekle bilder og sånt! Er det noen som har vært inne på www.??????? å innpå offensive shit? er det ekte bilder eller photoshoppet bilder? Noen av bildene der syns jeg er litt for ekte til å væra photoshoppet men jeg vet ikke. Noen andre som vet?

6686610[/snapback]

 

Ingen linker til makabre sider, takk !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...