Danko Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 har du en søt spretten rumpe så bruk det med stolthet. Ikke vær redd for å vise deg frem. Pic? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Greit. Jeg har litt tro på dere nå. men hva med det jeg skreiv. kanskje ikke så kjempeviktig emne. men uansett. Skjønner? 6674730[/snapback] Her er posten din, hentet opp fra en mørk og fuktig kjeller. "Ehh, idiot svar, hva har legning med dette å gjøre? Syns du bare skal fortsette. morra di kommer sikkert ikke til å bry seg så mye. hu har vært ung hu også en gang. Hvis du liker å gå i string så går du i string. Hvis morra di spør så er det bare å fortelle at du liker å bruke det. Hu bruker det sikkert mye hu også." Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) OT, Jarmo (viste ikke at de gamle sletta postene blei lagra) Back on topic, Kanskje string må prøves. det virker som om det er mange som liker det. nå har det seg slik at både min søster og div. kamerater leser inne på forumet her, så det blir nok med tanken Endret 14. august 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 høh spammer modden her nå hehe bah åffer dulle sånn med tetra han er bare litt små gretten etter helga.. hehe så ikke bare off topic.. Hvis mora di friker ut for at du bruker string er ve det hennes problem.. eventuelt vask dem selv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Har nå selv aldri engang tenkt tanken at det er mulig for oss daskedusker (les: mannfolk) å stille i streng... Tror ikke jeg kommer til å prøve heller, men for all del; gå i det du ønsker! Morra di kommer ikke til å bry seg. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Du kan jo alltids bare bruke string hvis du synes det er så behagelig å gå med. Et annet alternativ hadde kanskje vært å prøve healing eller liknende, og se om ikke det kanskje vil hjelpe. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) http://www.string-emil.de/ Endret 14. august 2006 av Black&White Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Kan jeg spørre om hva du liker så godt med disse stringtrusene? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 altså, tmora di kommer ALDRI til å ta det opp med deg... å for det andre, hvorfor bryr du deg om hva hun komemr til å frykte?? hun blir ikke sur uansett. liker du trråd i ræva så må du bare bruke det...hehe... evetuelt mann deg opp nok til å si det til henne. rett ut!! ting blir bedre hvis man snakker om det Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Greia med bokser er jo at låra ikke skal samle på så jævlig mye svette at du driver å lager skinkeballade til du blir rød og sår. String funker vel 2-3 meter, men... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Vil du bli assosiert med String Emil? Endret 15. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Omfg jeg ler Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 For all del trådstarter bare slutt med engang, blir kvalm bare av å lese det du skriver, dette er virkelig ille Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 For all del trådstarter bare slutt med engang, blir kvalm bare av å lese det du skriver, dette er virkelig ille 6677117[/snapback] Ingen tvinger deg til å lese her. Blir du kvalm av noe som er et helt normalt klesplagg? Kun en ting å gjøre da, lukk nettleseren, voks opp og kom deg ut Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 For all del trådstarter bare slutt med engang, blir kvalm bare av å lese det du skriver, dette er virkelig ille 6677117[/snapback] Ingen tvinger deg til å lese her. Blir du kvalm av noe som er et helt normalt klesplagg? Kun en ting å gjøre da, lukk nettleseren, voks opp og kom deg ut 6677168[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) For all del trådstarter bare slutt med engang, blir kvalm bare av å lese det du skriver, dette er virkelig ille 6677117[/snapback] Ingen tvinger deg til å lese her. Blir du kvalm av noe som er et helt normalt klesplagg? Kun en ting å gjøre da, lukk nettleseren, voks opp og kom deg ut 6677168[/snapback] Klesplagget er sexy.. På JENTER! Endret 15. august 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Mor di har sikkert vist om det lenge. Dei har antenner for mange ting. jeje, men syns ikke at gutter/mannfolk skal bruke string. Det virker LITT på kanten. Men for all del. Gjør hva du/dere vil. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Gå kommando, det er digg amma Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kan være noe i det her, en løper jeg så under VM i orientering, sprint, løp med string :| . Så jo helt latterlig ut, da han hadde hvit drakt og svart string som lyste opp temmelig bra. Men, mener folk det behagelig så bruk det for alt det verdt. Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Den eneste mannen i verden som har tillatelse til å gå med string, er Emil. Jeg så forøvrig en kar i string på Sommarland, og det var ikke vakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå