Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det som skjedde i Morrowind. Jeg kom opp til lvl 30-noe lenge før jeg var halvferdig med mainquest. Og da var bare alle kamper helt uinteressante, når jeg wasta hva som helst med 1-2 slag. Drev ikke med bevisst power-levelling, bare brukte hovedskillene mine normalt (eller, noen ganger sto jeg og kasta små fireballs i veggen utallige ganger for å få opp Destruction. Bevisst levelling blir vel det).

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Vet noen om Cosmetic Compilation fungerer med OOO? På compitability list står det at det er noen konflikter, men har noen prøvd?

6825367[/snapback]

Har ikke prøvd den men skulle da tro at den ikke har noen store konflikter. SIden OOO ikke gjør noe med utseende på folk... hmm, ta backup av data filen og prøv :thumbup:

Lenke til kommentar
Disse folka i braided armor, heter Sylvan Rangers. En ting med de er at man ikke bruke braided armor før man har "explored the deeps of Narind".

 

Fant nettopp Narind.

 

Characteren min med fullt light braided armor, en braided maske, og et jævlig bra sverd. Ser virkelig ond ut nå, noe som passer den characteren perfekt. :)

 

 

f_2349.jpg

 

6805208[/snapback]

Hvor ligger Narind?

Lenke til kommentar
Disse folka i braided armor, heter Sylvan Rangers. En ting med de er at man ikke bruke braided armor før man har "explored the deeps of Narind".

 

Fant nettopp Narind.

 

Characteren min med fullt light braided armor, en braided maske, og et jævlig bra sverd. Ser virkelig ond ut nå, noe som passer den characteren perfekt. :)

 

 

f_2349.jpg

 

6805208[/snapback]

Hvor ligger Narind?

6826130[/snapback]

 

Sør-øst for Anvil.

 

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad for en mod som OOO1.3. Den har virkelig gjort Oblivion bedre.

NÅ må jeg gå frem forsiktig og bruke taktikk hver gang jeg går inn i en hule eller ruin.

Og noen ganger må man bare stikke av for å ikke bli drept av en fiende som er mye sterkere enn deg.

 

Og det er en av tingene her som gjør dette mye mer realistisk. Husker med grøss og gru når jeg vandret inn i en vampyrhaven. Jeg greide å ta de første vaktene..så møtte jeg en Vampire Patriarch..skal si det fikk fart på ting du! Hehe!

 

Jeg husker ikke helt hvilken level jeg var men jeg tror jeg var 4-5 noe sånt..

 

Spiller forøvrig en custom-class nå som jeg startet på nytt med OOO1.3

Kaller classen for Paladin, level 7, Orcish & Dwarven armor og Elven Waraxe & Steel Flamesword. Major Skills: Blunt, Blade, Block, Armorer, Restoration, Illusion og Heavy Armor.

 

Factions jeg er med i foreløpig er Fighters Guild og Arena.

Fighters Guild: Swordsman

 

Arena: Pitdog (eller var jeg høyere? husker ikke)

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Igår ble jeg level 3. Etter 15 timer spilletid iflg siste savegame :p

Og jeg har bare plukket skills jeg bruker hele tiden som warrior.

Første gang faktisk, er så pisslei av å være Mage i alle sånne spill, ha 100 spells å holde styr på og oppgradere osv. Har Illusion så jeg slipper å dra på fakler overalt.

Er forresten ingen problemer å være med i Mage Guild eller Thieves Guild selv om du ikke er mage eller tyv. Kan gjøre de fleste quests anyway.

 

 

Går litt treigere enn man er vant med. Tør ikke gå til den første Oblivion-gaten engang, bare går alle andre steder enn Kvatch.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hei..

 

Nå har jeg begynt på en ny fyr på Oblivion med denne geniale modden.

 

Når jeg kommer til cloud ruler temple så ligger det en lapp på et bord i sovesalen hvor det står om en camp med en klan..

 

Campen ligger rett nedenfor tempelet og der finner man også en ny lapp, men er det noen som har skjønt hvor den neste campen til disse klanene er?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Så langt syns jeg OOO har vert betydelig enklere.. Men så har jeg vel mer enn noen gang lagd en "fighter" class. Men jeg dreper omtrent det meste jeg møter på med 1 - 3 skudd med buen. Når jeg sniker og får 3x så dør alt.. Har enda ikke måttet reloade så veldig mange ganger for å ta en kamp.

:hmm:

Jeg har vanskelighetsgraden helt på bunn og har ikke sjans til å slå ut en Braided-stygging (virker som de liker seg rundt Elven ruins..) med mindre enn 30 stålpiler med Marksman på 40 - selvom første angrep er x3 snik eller ikke. Er på level 5, om jeg husker riktig.

 

Denne modden har helt forandra Oblivion. Nå er det faktisk underholdende. Bethesda burde hatt pryl for noen av de håpløse gamedesign-ideene sine. Level scaling!? Random loot!? Hørt på makan!

Lenke til kommentar

Hva er den beste itemen du har nå med ooo moden?

 

Jeg har:

 

Et par Eboney gauntlets med resist fire, frost og shock 20% (kjøpte den får 42 000gp).

 

Umbra (som nå er two handed blade)

 

Morning Glory: et sverd med ca 30 damage + 22 fire damage og 22 frost damage

 

Umbras Eboney Helmet, Greaves, Cuirass og Boots med tilsammen fortify 60 strength :D

 

Umbras Eboney Shield med 25% shield

 

Braided Mask med fortify 15 agility

 

Darkbotherhood armoren

 

En dagger med ca 20 i damage (skal enchante den så den får frost damage)

 

En bue med ca 10 i damage (har bare marksman på 33) og 10 fire damage

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...